Komunikat o naborze
Nasz znak: OAS/BS.1110-19/n/08 Wolin, 08.10.2008r.
BURMISTRZ WOLINA
ogłasza
nabór na stanowisko kierownika Referatu Spraw Obywatelskich
w Urzędzie Miasta Wolin, ul. Zamkowa 23
1. Kierownik Referatu Spraw Obywatelskich
2. Wymiar czasu pracy na stanowisku: pełny etat
3. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
wykształcenie wyższe magisterskie
-
dobry stan zdrowia
-
niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
-
umiejętność obsługi komputera.
4. Wymagania pożądane:
-
ukończone studia administracyjne
-
co najmniej 5-letni staż pracy w administracji samorządowej
-
umiejętność stosowania przepisów prawnych
4) pożądane posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych
o klauzuli poufne
5. Główne obowiązki wykonywane na stanowisku:
-
zapewnienie realizacji zadań objętych zakresem działania referatu
-
wykonywanie czynności wynikających z zakresu działania referatu, m.in.: prowadzenie rejestracji i ewidencji przedpoborowych, obsługa administracyjna ochotniczych straży pożarnych, wykonywanie zadań z zakresu pionu informacji niejawnych, prowadzenie rejestru wyborców, wydawanie dokumentacji stwierdzającej tożsamość, ewidencji ludności, wydawanie zezwoleń na organizowanie i przeprowadzanie zbiórek publicznych, zabaw.
6. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
kserokopia dowodu osobistego
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
-
życiorys (CV),
-
list motywacyjny,
-
wypełniony kwestionariusz osobowy,
-
aktualne oświadczenie o stanie zdrowia.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22.03.1999r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn.zm.).
2.
Z osobą zatrudnioną na czas określony z zastosowaniem ogłoszenia o naborze, może być zawarta kolejna umowa o pracę na czas nieokreślony bez konieczności ogłaszania nowego naboru na to stanowisko.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta - w sekretariacie w godzinach od 800 do 1500 - z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko kierownika Referatu Spraw Obywatelskich w terminie do dnia 24 października 2008r. (nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta Wolin po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.wolin.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta.
Dokumenty aplikacyjne odrzucone zostaną odesłane lub mogą być odbierane osobiście przez kandydatów.
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi w terminie do dnia 31 października 2008r.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Krzysztof Konieczny | 08-10-2008 14:13 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Krzysztof Konieczny | 08-10-2008 |
Ostatnia aktualizacja: | Krzysztof Konieczny | 08-10-2008 14:14 |