Samodzielne stanowiska
Woźniak Agnieszka
Pokój nr 203
tel. kom. 530 101 612
e-mail awozniak@gminawolin.pl
Zakres obowiązków:
- wykonywanie zadań związanych z planowaniem i nakładaniem na terenie Gminy obowiązku świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony;
- naliczanie należności żołnierzom rezerwy z tytułu utraty wynagrodzenia za okres odbywania ćwiczeń wojskowych żołnierzy rezerwy;
- przygotowania rezerw osobowych na potrzeby obronności, w szczególności prowadzenia rejestracji osób podlegających kwalifikacji wojskowej i przygotowania kwalifikacji wojskowej;
- przygotowywanie decyzji w sprawach zgromadzeń i imprez masowych oraz nadzór nad ich przeprowadzaniem;
- organizacja transportu publicznego na ternie gminy Wolin, w tym m.in. przygotowywanie uchwał Rady Miejskiej w Wolinie i aktów wykonawczych w tym zakresie.
Halina Prachnio
Inspektor ds. zamówień publicznych
Pokój nr 105
fax 91 326 14 29
tel. kom. 507 100 047
e-mail prachnio@gminawolin.pl
Zakres obowiązków:
- wykonywanie zadań wynikających z ustawy o zamówieniach publicznych
Marek Piotrowski
Komendant Gminny Ochrony Przeciwpożarowej
Pokój nr 203
tel. kom. 512 189 986
fax 91 326 14 29
e-mail: piotrowski@gminawolin.pl
Zakres obowiązków:
-
wykonywanie obowiązków zawartych w ustawie o ochronie przeciwpożarowej i Kodeksie Pracy w zakresie zabezpieczenia ppoż. Urzędu Miejskiego,
-
koordynowanie funkcjonowania krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego na obszarze Gminy,
-
nadzór nad funkcjonowaniem jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych funkcjonujących na obszarze Gminy,
-
nadzór merytoryczny nad rozliczaniem w uzgodnieniu z Powiatowym Stanowiskiem Kierowania Państwowej Straży Pożarnej w Kamieniu Pomorskim ekwiwalentu wypłacanego strażakom OSP za udział w akcjach ratowniczych,
-
nadzór merytoryczny nad rozliczaniem wydatków rzeczowych i majątkowych Ochotniczych Straży Pożarnych pokrywanych z budżetu Gminy,
-
opracowywanie wniosków do budżetu w zakresie środków niezbędnych na utrzymanie jednostek OSP,
-
współdziałanie z Państwową Strażą Pożarną,
-
przygotowanie projektu uchwały Rady Miejskiej w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ochotniczych straży pożarnych za udział w działaniu ratowniczym lub szkoleniu pożarniczym organizowanym przez Państwową Straż Pożarną lub gminę,
-
zapewnianie strażom pożarnym środków alarmowania i łączności, pomieszczeń, wyposażenia, sprzętu, urządzeń przeciwpożarowych, odzieży specjalnej i umundurowania, środków transportowych do akcji ratowniczych i ćwiczeń, ubezpieczenia członków OSP i młodzieżowych drużyn pożarniczych oraz mienia OSP,
-
przedstawianie Burmistrzowi kandydatury do zatrudnienia na stanowisko komendanta gminnego ochrony przeciwpożarowej i ustalanie jego zakresu obowiązków,
-
sprawowanie nadzoru ppoż. w stosunku do własnych jednostek organizacyjnych gminy,
-
współdziałanie z Państwową Strażą Pożarną.
Magdalena Rura
Inspektor ds. ewidencji ludności
Pokój nr 119
tel 512 339 153
fax 91 326 14 29
e-mail ewidencja@gminawolin.pl
Zakres obowiązków:
- przyjmowanie zgłoszeń dotyczących zameldowania na pobyt stały, czasowy i wymeldowania z pobytu stałego, czasowego oraz zgłoszeń dotyczących wyjazdu za granicę;
- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zameldowania, wymeldowania bądź anulowania czynności materialno-technicznej i przygotowywanie decyzji administracyjnych w tych sprawach;
- usuwanie niezgodności w Systemie Rejestrów Państwowych;
- prowadzenie i aktualizacja rejestru wyborców i sporządzanie spisów wyborców;
- wydawanie zaświadczeń zawierający pełny wykaz danych osoby;
- udostępnianie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców, rejestru cudzoziemców, rejestru dowodów osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi;
- sporządzanie wykazów dzieci podlegających obowiązkowi szkolnemu;
- sporządzanie wykazu osób podlegających kwalifikacji wojskowej;
- przygotowywanie sprawozdań z wykonania czynności z zakresu ewidencji ludności na potrzeby rozliczania dotacji na zadania zlecone z zakresu administracji rządowej;
- wykonywanie zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych;
- wykonywanie zadań zleconych z zakresu statystyki państwowej, przeprowadzanie spisów ludności
- przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego;
- wydawanie dowodów osobistych;
- przyjmowanie zgłoszeń o utracie lub uszkodzeniu dowodu osobistego;
- przygotowywanie decyzji w sprawach dowodów osobistych;
- unieważnianie dowodu osobistego w Rejestrze Dowodów Osobistych;
- zakładanie i archiwizacja kopert dowodowych.
Stanowisko ds. dowodów osobistych, zastępca kierownika USC
Pokój nr 119
tel 512 339 153
e-mail ewidencja@gminawolin.pl
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Paweł Kostka | 25-04-2013 11:46 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 25-04-2013 | |
Ostatnia aktualizacja: | Paweł Kostka | 11-09-2015 08:12 |