Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Wolin
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Wolin: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Wolin
Numer ogłoszenia: 64762 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Wolin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest wykonywanie obsługi budżetu Gminy Wolin oraz jednostek budżetowych, instytucji kultury i samorządowego zakładu budżetowego Gminy Wolin . 2. Przedmiot zamówienia stanowią : 1) otwarcie, prowadzenie i zamykanie rachunków bankowych, 2) realizowanie poleceń przelewów krajowych i zagranicznych, 3) przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówki, 4) przyjmowanie czeków do rozliczenia w obrocie zagranicznym, 5) obsługę płatności masowych, 6) świadczenie usługi bankowości elektronicznej, 7) sporządzanie i przekazywanie wyciągów bankowych, 8) tworzenie lokat overnight poprzez proces konsolidacji środków, 9) zainstalowanie oprogramowania do bankowości elektronicznej na stanowiskach wskazanych przez Gminę i jego serwisowanie, 10) przeszkolenie w zakresie użytkowania bankowości elektronicznej wyznaczonych pracowników i udzielenie im wsparcia telefonicznego oraz poprzez pocztę elektroniczną co najmniej w godzinach pracy jednostek, 11) zapewnienie bezpiecznej komunikacji w systemie bankowości elektronicznej, 12) zapewnienie wsparcia merytorycznego i technicznego przez doradców bankowych ustanowionych dla Gminy , 13) wystawianie zaświadczeń, opinii i innych dokumentów dotyczących współpracy, 14) udzielanie kredytu w rachunku bieżącym budżetu Gminy . 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawierają załączniki do SIWZ , a szczególności załącznik pn. Opis przedmiotu zamówienia oraz projekt umowy. Termin realizacji zamówienia od daty podpisania umowy do 31.12.2017 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4, 66.11.30.00-5, 66.17.10.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 PLN przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Za spełniających warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: a) posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej na terenie Polski zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.);
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Za spełniających warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: b) wykażą należyte wykonanie lub wykonywanie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej trwającej nieprzerwanie przez okres minimum 12 miesięcy w ramach jednej umowy usługi polegającej na bankowej obsłudze budżetu jednej jednostki samorządu terytorialnego, której osiągnięte roczne dochody budżetowe w okresie realizacji usługi lub jego części wyniosły nie mniej niż 40 000.000,00 PLN; Przez bankową obsługę budżetu należy rozumieć usługę polegającą co najmniej na: prowadzeniu rachunków bankowych, realizowaniu poleceń przelewów krajowych i zagranicznych, obsłudze płatności masowych, realizowaniu obsłudze za pomocą bankowości elektronicznej.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Za spełniających warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy zapewnią dla celów realizacji zamówienia przynajmniej jedną placówkę na terenie miasta Wolin, z conajmniej trzema okienkami kasowymi , w której świadczone będą usługi w zakresie wskazanym w przedmiocie zamówienia .
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Nie dotyczy . Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Nie dotyczy. Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty , które Wykonawca winien dołączyć do oferty : 1.Formularz oferty` - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ lub na nim. 2) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 3) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - poświadczenie notariusza musi zostać załączone w oryginale); 4) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - poświadczenie notariusza musi zostać załączone w oryginale) 5) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w ofercie w tym celu pisemnie (tj. w oryginale lub poświadczone notarialnie), zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu niezbędny jest udział tego podmiotu przy realizacji przedmiotu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
-
1 - Cena - 40
-
2 - Marża Wykonawcy dla kredytu w rachunku bieżącym - 10
-
3 - Marża Wykonawcy dla oprocentowania lokat overnight - 50
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Gmina dopuszcza istotne zmiany postanowień umowy: 1) w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy, a zmiana ta polega na dostosowaniu jej postanowień do zmienionych przepisów i realizacji celu umowy, 2) w przypadku wystąpienia siły wyższej w rozumieniu kodeksu cywilnego i braku możliwości realizacji umowy w dotychczasowym kształcie, gdy zmiana ta polega na dostosowaniu postanowień umowy do zaistniałych okoliczności wynikających z wystąpienia siły wyższej, 3) w przypadku powstania nowych produktów bankowych związanych z postępem technicznym służących realizacji i świadczeniu usług objętych przedmiotem zamówienia w inny sposób niż to zostało określone w SIWZ, przy czym opłata ryczałtowa nie może ulec zmianie. 4) w przypadku modyfikacji lub wymiany systemów informatycznych Zamawiającego, w tym systemu finansowo-księgowego, gdy zmiana ta polega na dostosowaniu postanowień umowy do wprowadzonych zmian .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie , ul. Zamkowa 23, 72- 510 Wolin, pokój 105 (I pietro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72- 510 Wolin , pokój Nr 12 - Biuro Obsługi Interesanta ( parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Burmistrz Wolina
mgr inż. Eugeniusz Jasiewicz
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie_o_zamowieniu.doc | 2013-02-15 16:31:54 | 58KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-02-15 16:31:54 | 436,5KB | 88 razy |
2 | dokumenty_finansowe.zip Po terminie otwarcia ofert | 2013-02-15 17:59:25 | 16,5MB | 92 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | 20.02.2013.22.21.13_odpowiedzi_na_pytania_z_dnia_20.02.2012_r.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-02-20 22:21:13 | 24,5KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | 01.03.2013.16.52.42_INFORMACJA_O_WYBORZE__NAJKORZYSTNIEJSZEJ___OFERTY.doc | 2013-03-01 16:52:42 | 23,5KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | 15.03.2013.15.21.45_ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.doc | 2013-03-15 15:21:45 | 41KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Paweł Kostka | 15-02-2013 16:31 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Halina Prachnio | 15-02-2013 |
Ostatnia aktualizacja: | Paweł Kostka | 15-03-2013 15:21 |