BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOSCI LASKA W GMINIE WOLIN
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Wolin: BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOSCI LASKA w GMINIE WOLIN
Numer ogłoszenia: 83876 - 2013; data zamieszczenia: 28.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOSCI LASKA w GMINIE WOLIN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy wiejskiej o konstrukcji drewnianej -pod klucz, wraz z wykonaniem zagospodarowania terenu i budową przyłączy technicznych. W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia, których koszty ponosi wykonawca wchodzą: 1. Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Laska, na działce numer 191 w Gminie Wolin, 2. Obsługa geodezyjna zadania, 3. Oznakowanie i zabezpieczenie terenu robot budowlanych, 4. Budowa zaplecza technicznego wraz z wydzieleniem i budową drogi dojazdowej do terenu placu budowy, 5. Budowa przyłączy zasilających plac budowy i nieruchomość w wodę i energię elektryczną, 6. Dokumentacja geodezyjna i budowlana powykonawcza zgodna z wymogami Prawa Budowlanego, Wykonawca we własnym zakresie pokryje koszty podłączenia urządzeń do energii elektrycznej i sieci wodociągowej oraz koszty zużycia energii elektrycznej i wody. Integralną częścią niniejszej specyfikacji są: PROJEKT BUDOWLANY (Załącznik nr 8 do SIWZ), SPECYFIKACJA TECHNICZNA (Załącznik nr 9 do SIWZ), PRZEDMIAR ROBÓT (Załącznik nr 10).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
-
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, ze zmianami) w wysokości nie przekraczającej 30% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające będą polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co będące przedmiotem tego zamówienia i tej samej lokalizacji jak opisano w niniejszej SIWZ.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.12.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie główne roboty budowlane. Za główne roboty budowlane zamawiający uzna: budowę wraz z wykończeniem budynku użyteczności publicznej bądź budynku mieszkalnego, o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto każda
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Wykonawca, wykaże że dysponuje przynajmniej jedną osobą osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialną za kierowanie robotami ogólnobudowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń (bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów)
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia minimum 300 000,00 zł (aktualne opłacone przynajmniej na dzień składania ofert)
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne zmiany umowy są dopuszczalne, gdy: 1.Konieczna będzie zmian terminu realizacji przedmiotowej umowy w przypadku: a) wykonania zamówień dodatkowych; b) zaistnienia sytuacji skutkującej, że rozpoczęcie robót jest niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, c) zmian lub uzupełnień w dokumentacji projektowej wynikłych w trakcie wykonywania przedmiotu umowy, d) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac, e) gdy w trakcie realizacji zamówienia pojawi się nowa, nieprzewidziana przez projektanta i Zamawiającego konieczność wykonania prac niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania przedmiotu zamówienia, związana między innymi z nieprzewidywalnymi, ale zasadnymi oczekiwaniami miejscowej społeczności, a także zmianami przepisów prawa, czego nie uwzględniono w SIWZ i złożonej ofercie, 2. Konieczne będzie przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie Przedmiotu Umowy w przypadku: a) zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, b) siły wyższej, klęski żywiołowej, c) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, d) wstrzymanie robót przez Zamawiającego, e) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez Zamawiającego lub dających się przypisać Zamawiającemu lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy. 3. Zmiany osobowe: a) zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, będzie wymagała również zaakceptowania przez Zamawiającego. 4. Ulegnie zmianie obwiązująca stawka podatku VAT: a) jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. b) jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnice podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę, 5. 18.3.5. W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, 6. 18.3.6. Konieczne będzie wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób odmienny od określonego w umowie poprzez wykonanie robót zamiennych, nie powodujących zwiększenia (zmiany) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego przez Wykonawcę w ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, p. 111, piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, Biuro Obsługi Interesanta p. 12 parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane z Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013 w ramach Środka 4.1 Rozwój obszarów zależnych od rybactwa objętego osią priorytetową 4 - Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa. Umowa o przyznanie pomocy Nr 00146-6173-SW1600179/12 z dnia 30.10.2012r.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Burmistrz Wolina
mgr inż. Eugeniusz Jasiewicz
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 28.02.2013.22.00.35_ogloszenie.doc | 2013-02-28 22:00:35 | 61,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 28.02.2013.22.04.11_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-02-28 22:04:11 | 59KB | 147 razy |
2 | branza_drogowa.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-02-28 22:22:39 | 5,2MB | 129 razy |
3 | plan_zagospodarowania.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-02-28 22:22:39 | 4,4MB | 135 razy |
4 | projekt_budowlany.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-02-28 22:22:39 | 28,5MB | 163 razy |
5 | przedmiar_robot_swietlica_laska.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-02-28 22:22:39 | 2,9MB | 159 razy |
6 | przylacze_do_szamba.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-02-28 22:22:39 | 7,1MB | 134 razy |
7 | przylacze_elektryczne.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-02-28 22:22:39 | 2,1MB | 141 razy |
8 | przylacze_wodociagowe.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-02-28 22:22:39 | 3,3MB | 138 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | 13.03.2013.15.15.58_odpowiedz_na_zapytanie.zip Po terminie otwarcia ofert | 2013-03-13 15:15:58 | 109,0KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | 12.04.2013.12.55.03_INFORMACJA_O_WYBORZE_OFERTY-Laska.doc | 2013-04-12 12:55:03 | 40KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | 08.05.2013.10.15.11_OgA_oszenie_o_udzieleniu_zamowienia_budowa_swietlicy_wiejskiej_w_miejscowoA_ci_Laska.doc | 2013-05-08 10:15:11 | 36,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Joanna Prachnio | 28-02-2013 16:03 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Administrator BIP | 28-02-2013 |
Ostatnia aktualizacja: | Joanna Prachnio | 08-05-2013 12:25 |