Remont budynku świetlicy wiejskiej w Korzęcinie
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Wolin: REMONT BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W KORZĘCINIE
Numer ogłoszenia: 160406 - 2013; data zamieszczenia: 23.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W KORZĘCINIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Obsługa geodezyjna zadania, 2) Wykonanie wewnętrznej instalacji c.o. wraz z instalacją pompy ciepła, 3) Wykonanie wewnętrznej instalacji wod-kan, 4) Budowa zbiornika na ścieki wraz z przyłączem do budynku świetlicy, 5) Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z dostarczeniem protokołów skuteczności zerowania wewnętrznej instalacji elektrycznej, 6) Dokumentacja budowlana i geodezyjna powykonawcza, 7) Budowa ciągu pieszego, ogrodzenia i drogi dojazdowej do budynku. Szczegółowe zestawienie robót objętych przedmiotem zamówienia określa, Przedmiar robót - Załącznik Nr 9 do SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
-
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP do wartości 50% udzielonego zamówienia i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia przewidzianego w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.23.24.10-9, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.26.00.00-7, 45.26.25.00-6, 45.44.30.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 112.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
- warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty minimum 2 roboty podobne. Za roboty podobne zamawiający uzna roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda, polegające na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji budynku użyteczności publicznej bądź budynku mieszkalnego, obejmujące swym zakresem roboty kanalizacyjne oraz roboty związane z wykonaniem dachu bądź jego wymianą.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
- warunek zostanie uznany ze spełniony, jeżeli wykonawca, wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
- warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00 zł
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
-
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ), 2) kosztorys ofertowy opracowany w oparciu o przykładowy przedmiar robót, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku składania oferty wspólnej, 4) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 116 ( piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój Nr 12 (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Burmistrz Wolina
mgr inż. Eugeniusz Jasiewicz
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 23.04.2013.14.45.34_Ogloszenie_o_zamowieniu.doc | 2013-04-23 14:45:34 | 56KB | |
2 | 23.04.2013.14.46.24_Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia.doc | 2013-04-23 14:46:24 | 35,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 23.04.2013.14.45.34_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-04-23 14:45:34 | 20KB | 219 razy |
2 | 23.04.2013.14.46.24_Zalacznik_Nr_1_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-04-23 14:46:24 | 53KB | 211 razy |
3 | 23.04.2013.14.46.34_Zalacznik_Nr_2_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-04-23 14:46:34 | 28KB | 211 razy |
4 | 23.04.2013.14.46.52_Zalacznik_Nr_3_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-04-23 14:46:52 | 45,5KB | 206 razy |
5 | 23.04.2013.14.47.01_Zalacznik_Nr_4_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-04-23 14:47:01 | 29KB | 207 razy |
6 | 23.04.2013.14.47.07_Zalacznik_Nr_5_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-04-23 14:47:07 | 35,5KB | 204 razy |
7 | 23.04.2013.14.47.16_Zalacznik_Nr_6_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-04-23 14:47:16 | 35,5KB | 207 razy |
8 | 23.04.2013.14.47.30_Zalacznik_Nr_7_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-04-23 14:47:30 | 27,5KB | 212 razy |
9 | 23.04.2013.14.47.43_Zalacznik_Nr_8_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-04-23 14:47:43 | 14KB | 213 razy |
10 | 23.04.2013.14.48.24_Zalacznik_Nr_9_do_SIWZ_-_PRZEDMIARY.zip Po terminie otwarcia ofert | 2013-04-23 14:48:24 | 1007,6KB | 219 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | 13.05.2013.11.35.53_Uniewaznienie_postepowania.doc | 2013-05-13 11:35:53 | 27KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Paweł Kostka | 23-04-2013 14:45 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Anna Michalska | 23-04-2013 |
Ostatnia aktualizacja: | Anna Michalska | 13-05-2013 11:35 |