Budowa ciągu pieszo-jezdnego z niezbędną infrastrukturą, miejscami postojowymi, dojściami, oświetleniem terenu na działkach 24/31 i 18/3, obręb 3 w Wolinie - I etap
Wolin: BUDOWA CIĄGU PIESZO-JEZDNEGO Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ, MIEJSCAMI POSTOJOWYMI, DOJŚCIAMI, OŚWIETLENIEM TERENU NA DZIAŁKACH 24/31 I 18/3,OBRĘB 3 W WOLINIE - I ETAP
Numer ogłoszenia: 358698 - 2013; data zamieszczenia: 04.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA CIĄGU PIESZO-JEZDNEGO Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ, MIEJSCAMI POSTOJOWYMI, DOJŚCIAMI, OŚWIETLENIEM TERENU NA DZIAŁKACH 24/31 I 18/3,OBRĘB 3 W WOLINIE - I ETAP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzi których koszty ponosi wykonawca robót wchodzą : 1) Budowa ciągu pieszego, 2) Budowa oświetlenia przy ciągu pieszym , 3) Budowa kanalizacji deszczowej- odwodnienie skarpy od ulicy Ciasnej, 4) Wykonanie trzech zjazdów 5) Urządzenie terenów zielonych wraz z nasadzeniem drzew wysokości min. 2, 5 mb i krzewów. 6) Montaż z architektury (ławki , kosze) 2.Zakres prac objętych zamówieniem określony został szczegółowo: 1) Zakres robót budowlanych związanych z Budową kanalizacji deszczowej- odwodnienie skarpy od ulicy Ciasnej i trzech zjazdów zawarty jest wyłącznie w przedmiarze robót ( tego zakresu nie zawiera Projekt zagospodarowania terenu), 2) w pozostałym zakresie zakres prac objętych zamówieniem zawarty jest w DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ: PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU - Zał. Nr 9 do SIWZ , PROJEKT BUDOWY OŚWIETLENIA - ZAŁ. Nr 10 do SIWZ , PROJEKT MAŁEJ ARCHITEKTURY - Zał. Nr 11 do SIWZ i Przedmiarach robót Budowy ciągu pieszego wraz z niezbędną infrastruktura techniczną - szt. 2 - Zał. Nr 12 i 13 3. Ponadto w zakres prac objętych przedmiotem zamówienia, których koszty ponosi Wykonawca wchodzi: 1) Obsługa geodezyjna zadania, 2) Oznakowanie i zabezpieczenie terenu bezpośrednio graniczącego z prowadzonymi robotami drogowymi, 3) Pełna obsługa laboratoryjna nad prowadzonymi robotami budowy ciągu pieszego- Koszty opracowania badania laboratoryjnego, których wykonawcą będzie Politechnika Szczecińska Katedra Dróg i Mostów, na zastosowane do budowy nawierzchni elementy betonowe (kostka krawężnik, obrzeże), 4) Dokumentacja geodezyjna powykonawcza wraz z wykazem powierzchni wykonanych nawierzchni, 5) Zgłoszenie na 7 dni przed przystąpieniem do prac ziemnych i uzyskanie zgody na ich wykonanie w: a) Energetyce Szczecińskiej S.A. Rejon Energetyczny Międzyzdroje, b) Zakładzie Gazowniczym w Szczecinie - Rejon Świnoujście, c)) Zakładzie Telekomunikacji Polskiej S.A. w Świnoujściu, 6) Uzgodnienie z Energetyce Szczecińskiej S.A. Rejon Energetyczny Międzyzdroje terminu przełączenia nowo wybudowanego odcinka sieci oświetlenia ulicznego. 7) Wykonywanie nadzoru archeologicznego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53-7, 45.11.12.00-0, 45.11.27.10-5, 45.23.21.30-2, 45.31.61.10-9, 45.31.57.00-5, 45.31.51.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty minimum 2 roboty podobne. Za roboty podobne zamawiający uzna: roboty polegające na budowie ciągów pieszych/parkingów wraz z urządzeniem terenów zielonych i wykonaniem oświetlenia ulicznego, o wartości nie mniejszej niż 150.000, 00 zł brutto każda. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej .
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Warunek zostanie uznany ze spełniony, jeżeli wykonawca, wykaże, że dysponuje minimum: a) jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownik budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, b) jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownik robót elektrycznych. UWAGA: Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 Nr 243 poz. 1623 - teks jednolity z późniejszymi zmianami) osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawa ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 zł
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ), 2) kosztorys ofertowy(brak kosztorysu ofertowego może spowodować odrzucenie oferty);, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku składania oferty wspólnej, 4) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia według wzoru , stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój Nr 105 ( I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 12..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Burmistrz Wolina
mgr inż. Eugeniusz Jasiewicz
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 04.09.2013.16.57.59_Ogloszenie_o_zamowieniu.doc | 2013-09-04 16:57:59 | 58,5KB | |
2 | 04.09.2013.16.58.40_Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia.doc | 2013-09-04 16:58:40 | 37,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | przedmiary_dokumentacja_projektowa.zip Po terminie otwarcia ofert | 2013-09-04 16:57:59 | 17,6MB | 346 razy |
2 | zalacznik_nr_2_-_oswiadczenie_o_braku_podstaw_do_wykluczenia.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-09-04 16:57:59 | 24KB | 257 razy |
3 | zalacznik_nr_3_-_dot._przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-09-04 16:57:59 | 27,5KB | 245 razy |
4 | zalacznik_nr_4_-_oswiadczenie_art._22.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-09-04 16:57:59 | 25KB | 240 razy |
5 | zalacznik_nr_5_-_wykaz_robt.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-09-04 16:57:59 | 45KB | 243 razy |
6 | zalacznik_nr_6_-_wykaz_osob.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-09-04 16:57:59 | 32KB | 242 razy |
7 | zalacznik_nr_7__-_zobowiazanie__innego_podmiotu.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-09-04 16:57:59 | 28KB | 235 razy |
8 | zalacznik_nr_8_do_siwz_-_projekt_umowy.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-09-04 16:57:59 | 11KB | 242 razy |
9 | zalacznik__nr_1_do_siwz_-_formualrz_ofertowy.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-09-04 16:57:59 | 48KB | 242 razy |
10 | 04.09.2013.16.58.40_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-09-04 16:58:40 | 238,5KB | 257 razy |
11 | 05.09.2013.10.08.32_Zalacznik_nr_6a_-_oswiadczenie_o_posiadaniu_uprawnien.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-09-05 10:08:32 | 31,5KB | 233 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | 05.09.2013.13.43.16_Modyfikacja_z_dnia_05.09.2013.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-09-05 13:43:16 | 29KB | |
2 | 05.09.2013.13.44.22_poprawna_dokumentacja_projektowa.zip Po terminie otwarcia ofert | 2013-09-05 13:44:22 | 2,3MB | |
3 | 16.09.2013.19.05.48_Szczegoly_schodow_-_ul._Mala_-_ul._Ciasna.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-09-16 19:05:48 | 184,6KB | |
4 | 16.09.2013.19.06.36_Odpowiedzi_na_pytania_z_dnia_16.09.2013_r.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-09-16 19:06:36 | 28KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | 04.10.2013.14.41.43_INFORMACJA_O_WYBORZE_NAJKORZYSTNIEJSZEJ__OFERTY.pdf | 2013-10-04 14:41:43 | 74,3KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | 11.10.2013.14.25.59_Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia_358698-2013.doc | 2013-10-11 14:25:59 | 37,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Paweł Kostka | 04-09-2013 16:57 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Halina Prachnio | 04-09-2018 |
Ostatnia aktualizacja: | Ilona Szkudlarek | 27-06-2018 09:31 |