Budowa sieci wodociągowych na trasach Wolin-Płocin, Ładzin-Rabiąż, Rabiąż - Kolonia Domysłów, Wolin-Darzowice-Unin w Gminie Wolin waraz z przebudową drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych Ładzin - Rabiąż - Domysłów
Nasz znak: BIO.271.9.2014.ISz Wolin, dn. 07.04.2014r.
Wolin: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWYCH NA TRASACH WOLIN-PŁOCIN, ŁADZIN-RABIĄŻ, RABIĄŻ - KOLONIA DOMYSŁÓW, WOLIN-DARZOWICE-UNIN W GMINIE WOLIN WARAZ Z PRZEBUDOWĄ DROGI GMINNEJ DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH ŁADZIN - RABIĄŻ - DOMYSŁÓW
Numer ogłoszenia: 116322 - 2014; data zamieszczenia: 07.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWYCH NA TRASACH WOLIN-PŁOCIN, ŁADZIN-RABIĄŻ, RABIĄŻ - KOLONIA DOMYSŁÓW, WOLIN-DARZOWICE-UNIN W GMINIE WOLIN WARAZ Z PRZEBUDOWĄ DROGI GMINNEJ DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH ŁADZIN - RABIĄŻ - DOMYSŁÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWYCH NA TRASACH WOLIN-PŁOCIN, ŁADZIN-RABIĄŻ, RABIĄŻ - KOLONIA DOMYSŁÓW, WOLIN-DARZOWICE-UNIN W GMINIE WOLIN WARAZ Z PRZEBUDOWĄ DROGI GMINNEJ DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH ŁADZIN - RABIĄŻ - DOMYSŁÓW Zamawiający dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na następujące części: CZĘŚĆ I. BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TRASIE WOLIN - PŁOCIN, która swoim zakresem obejmuje: 1) Roboty ziemne, 2) Wykonanie sieci wodociągowej z rur polietylenowych, w części metodą przewiertu sterowanego, 3) Montaż studni wodomierzowej, 4) Odtworzenie istniejących nawierzchni, 5) Wykonanie prób szczelności, dezynfekcji i płukania rurociągów do uzyskania pozytywnego wyniku badań wody stwierdzonego przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny. CZĘŚĆ II. BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TRASACH ŁADZIN - RABIĄŻ, RABIĄŻ-KOLONIA DOMYSŁÓW WRAZ Z PRZEBUDOWĄ DROGI GMINNEJ DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH ŁADZIN - RABIĄŻ - DOMYSŁÓW, która swoim zakresem obejmuje: 1) Roboty ziemne, 2) Wykonanie sieci wodociągowej z rur PE ciśnieniowych wraz z przyłączami, w części metodą przewiertu sterowanego, 3) Montaż studni wodomierzowych, hydrantów pożarowych, zasuw żeliwnych, 4) Wykonanie prób szczelności, dezynfekcji i płukania rurociągów do uzyskania pozytywnego wyniku badań wody stwierdzonego przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny. 5) Karczowanie drzew i pni, 6) Wykonanie drogi o nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na podbudowie piaskowej, 7) Udrożnienie rowów przydrożnych, 8) Oznakowanie drzew taśmą odblaskową, 9) Montaż słupków prowadzących U-1a. CZĘŚĆ III. BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TRASIE WOLIN-DARZOWICE - UNIN, która swoim zakresem obejmuje 1) Roboty ziemne, 2) Wykonanie sieci wodociągowej z polietylenu ciśnieniowego, w części metodą przewiertu sterowanego, 3) Montaż hydrantów pożarowych, zasuw żeliwnych, 4) Odtworzenie istniejących nawierzchni, 5) Wykonanie prób szczelności, dezynfekcji i płukania rurociągów do uzyskania pozytywnego wyniku badań wody stwierdzonego przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny. Ponadto w zakres prac objętych przedmiotem zamówienia, których koszty ponosi Wykonawca wchodzi: 1) Obsługa geodezyjna zadania, 2) Oznakowanie i zabezpieczenie terenu bezpośrednio graniczącego z prowadzonymi robotami budowlanymi, 3) Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu zgodnej z zatwierdzonym przez zarządcę drogi projektem organizacji ruchu na czas budowy. 4) Budowa zaplecza technicznego na terenie placu budowy, 5) Dokumentacja budowlana i geodezyjna powykonawcza..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
-
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP do wartości 50% udzielonego zamówienia, i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia przewidzianego w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.32.20-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty: a) dla części I przedmiotu zamówienia, minimum 2 najważniejsze roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowej lub gazowej o wartości nie mniejszej niż 2.500.000,00 zł brutto. b) dla części II przedmiotu zamówienia, minimum 2 najważniejsze roboty budowlane, w tym: - roboty polegające na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowej lub gazowej o wartości nie mniejszej niż 1.300.000,00 zł brutto oraz - roboty polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji drogi o długości min. 3,9km. c) dla części III przedmiotu zamówienia, minimum 2 najważniejsze roboty budowlane, w tym: - roboty polegające na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowej lub gazowej o wartości nie mniejszej niż 1.400.000,00 zł brutto.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Warunek zostanie uznany ze spełniony, jeżeli wykonawca, wykaże, że dysponuje: a) dla części I oraz III przedmiotu zamówienia, minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. b) dla części II przedmiotu zamówienia: - minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz - minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
-
inne dokumenty
Opis rozwiązań równoważnych - jeśli wykonawca przewiduje ich zastosowanie.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ), 2) kosztorys ofertowy, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku składania oferty wspólnej, 4) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5) WYKAZ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, KTÓRE WYKONAWCA ZAMIERZA POWIERZYĆ PODWYKONAWCY WRAZ Z NAZWAMI PODWYKONAWCÓW, NA KTÓRYCH ZASOBY WYKONAWCA POWOŁUJE SIĘ NA ZASADACH OKREŚLONYCH W ART. 26 UST. 2B, W CELU WYKNANIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU (Załącznik Nr 9 do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem określonych przez zamawiającego warunków dokonywania zmian. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a) klęski żywiołowe, b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób, sprawdzeń, dokonywanie odbiorów. 2) Zmiany spowodowane warunkami archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: a) niewypały i niewybuchy, b) wykopaliska archeologiczne nie przewidywane w SIWZ, 3) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego, 4) Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: a) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp., b) odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień. 5) Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac, w tym m.in. konieczność wykonania robót dodatkowych. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: 1) Zmiany technologiczne, w szczególności: a) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu (w tym roboty zamienne), b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych c) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, d) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, Zmiany, o których mowa w lit b - c) mogą być wprowadzane w sytuacjach, odpowiadających przesłankom do udzielenia zamówień dodatkowych, oraz w innych sytuacjach niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia . Zmiany wskazywane w lit d) będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom. Koszty będą liczone proporcjonalnie do zależności: koszt robót budowlanych - koszt nadzoru zaproponowanego w ofercie. 2) Zmiany osobowe: - zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, będzie wymagała również zaakceptowania przez Zamawiającego. Pozostałe zmiany: 1) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, 2) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, wskazanie innego zakresu podwykonawstwa, wprowadzenie podwykonawcy, po uprzedniej zgodzie zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, Ip., pok. 103.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, parter, pok. 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TRASIE WOLIN - PŁOCIN.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TRASIE WOLIN - PŁOCIN, która swoim zakresem obejmuje: 1) Roboty ziemne, 2) Wykonanie sieci wodociągowej z rur polietylenowych, w części metodą przewiertu sterowanego, 3) Montaż studni wodomierzowej, 4) Odtworzenie istniejących nawierzchni, 5) Wykonanie prób szczelności, dezynfekcji i płukania rurociągów do uzyskania pozytywnego wyniku badań wody stwierdzonego przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny. Ponadto w zakres prac objętych przedmiotem zamówienia, których koszty ponosi Wykonawca wchodzi: 1) Obsługa geodezyjna zadania, 2) Oznakowanie i zabezpieczenie terenu bezpośrednio graniczącego z prowadzonymi robotami budowlanymi, 3) Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu zgodnej z zatwierdzonym przez zarządcę drogi projektem organizacji ruchu na czas budowy. 4) Budowa zaplecza technicznego na terenie placu budowy, 5) Dokumentacja budowlana i geodezyjna powykonawcza..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.32.20-7.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TRASACH ŁADZIN - RABIĄŻ, RABIĄŻ-KOLONIA DOMYSŁÓW WRAZ Z PRZEBUDOWĄ DROGI GMINNEJ DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH ŁADZIN - RABIĄŻ - DOMYSŁÓW.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TRASACH ŁADZIN - RABIĄŻ, RABIĄŻ-KOLONIA DOMYSŁÓW WRAZ Z PRZEBUDOWĄ DROGI GMINNEJ DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH ŁADZIN - RABIĄŻ - DOMYSŁÓW, która swoim zakresem obejmuje: 1) Roboty ziemne, 2) Wykonanie sieci wodociągowej z rur PE ciśnieniowych wraz z przyłączami, w części metodą przewiertu sterowanego, 3) Montaż studni wodomierzowych, hydrantów pożarowych, zasuw żeliwnych, 4) Wykonanie prób szczelności, dezynfekcji i płukania rurociągów do uzyskania pozytywnego wyniku badań wody stwierdzonego przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny. 5) Karczowanie drzew i pni, 6) Wykonanie drogi o nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na podbudowie piaskowej, 7) Udrożnienie rowów przydrożnych, 8) Oznakowanie drzew taśmą odblaskową, 9) Montaż słupków prowadzących U-1a. Ponadto w zakres prac objętych przedmiotem zamówienia, których koszty ponosi Wykonawca wchodzi: 1) Obsługa geodezyjna zadania, 2) Oznakowanie i zabezpieczenie terenu bezpośrednio graniczącego z prowadzonymi robotami budowlanymi, 3) Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu zgodnej z zatwierdzonym przez zarządcę drogi projektem organizacji ruchu na czas budowy. 4) Budowa zaplecza technicznego na terenie placu budowy, 5) Dokumentacja budowlana i geodezyjna powykonawcza..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.32.20-7.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TRASIE WOLIN-DARZOWICE - UNIN.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TRASIE WOLIN-DARZOWICE - UNIN, która swoim zakresem obejmuje 1) Roboty ziemne, 2) Wykonanie sieci wodociągowej z polietylenu ciśnieniowego, w części metodą przewiertu sterowanego, 3) Montaż hydrantów pożarowych, zasuw żeliwnych, 4) Odtworzenie istniejących nawierzchni, 5) Wykonanie prób szczelności, dezynfekcji i płukania rurociągów do uzyskania pozytywnego wyniku badań wody stwierdzonego przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny. Ponadto w zakres prac objętych przedmiotem zamówienia, których koszty ponosi Wykonawca wchodzi: 1) Obsługa geodezyjna zadania, 2) Oznakowanie i zabezpieczenie terenu bezpośrednio graniczącego z prowadzonymi robotami budowlanymi, 3) Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu zgodnej z zatwierdzonym przez zarządcę drogi projektem organizacji ruchu na czas budowy. 4) Budowa zaplecza technicznego na terenie placu budowy, 5) Dokumentacja budowlana i geodezyjna powykonawcza..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.32.20-7.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Burmistrz Wolina
mgr inż. Eugeniusz Jasiewicz
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 07.04.2014.11.25.20_Ogloszenie_o_zamowieniu.doc | 2014-04-07 11:25:20 | 79KB | |
2 | 17.04.2014.09.56.06_Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia.doc | 2014-04-17 09:56:06 | 28,5KB | |
3 | 17.04.2014.15.30.12_OgA_oszenie_o_zmianie_ogA_oszenia_II.doc | 2014-04-17 15:30:12 | 40,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | siwz_wolin.doc Po terminie otwarcia ofert | 2014-04-07 11:25:20 | 34KB | 797 razy |
2 | zalacznik_nr_10_do_siwz_-_wodociag_wolin-plocin.zip Po terminie otwarcia ofert | 2014-04-07 11:25:20 | 14,3MB | 248 razy |
3 | zalacznik_nr_11_do_siwz_-_wodociag_ladzin-rabiaz,_rabiaz-kolonia_domyslow,_przebudowa_drogi_ladzin-rabiaz-domyslow.zip Po terminie otwarcia ofert | 2014-04-07 11:25:20 | 34,0MB | 362 razy |
4 | zalacznik_nr_12_do_siwz_-_wodociag_wolin-darzowice-unin.zip Po terminie otwarcia ofert | 2014-04-07 11:25:20 | 11,6MB | 267 razy |
5 | zalacznik_nr_1_do_siwz.doc Po terminie otwarcia ofert | 2014-04-07 11:25:20 | 53KB | 229 razy |
6 | zalacznik_nr_2_do_siwz.doc Po terminie otwarcia ofert | 2014-04-07 11:25:20 | 29,5KB | 222 razy |
7 | zalacznik_nr_3_do_siwz.doc Po terminie otwarcia ofert | 2014-04-07 11:25:20 | 46,5KB | 221 razy |
8 | zalacznik_nr_4_do_siwz.doc Po terminie otwarcia ofert | 2014-04-07 11:25:20 | 30KB | 218 razy |
9 | zalacznik_nr_5_do_siwz.doc Po terminie otwarcia ofert | 2014-04-07 11:25:20 | 34,5KB | 206 razy |
10 | zalacznik_nr_6_do_siwz.doc Po terminie otwarcia ofert | 2014-04-07 11:25:20 | 41,5KB | 220 razy |
11 | zalacznik_nr_7_do_siwz.doc Po terminie otwarcia ofert | 2014-04-07 11:25:20 | 28KB | 239 razy |
12 | zalacznik_nr_8a_do_siwz.doc Po terminie otwarcia ofert | 2014-04-07 11:25:20 | 185,5KB | 259 razy |
13 | zalacznik_nr_8b_do_siwz.doc Po terminie otwarcia ofert | 2014-04-07 11:25:20 | 188,5KB | 213 razy |
14 | zalacznik_nr_8c_do_siwz.doc Po terminie otwarcia ofert | 2014-04-07 11:25:20 | 18KB | 204 razy |
15 | zalacznik_nr_9_do_siwz.doc Po terminie otwarcia ofert | 2014-04-07 11:25:20 | 32,5KB | 225 razy |
16 | zalacznik_nr_11_do_siwz_-_wodociag_ladzin-rabiaz,_rabiaz-kolonia_domys.zip Po terminie otwarcia ofert | 2014-04-17 09:56:06 | 34,1MB | 84 razy |
17 | zalacznik_nr_12_do_siwz.zip Po terminie otwarcia ofert | 2014-04-17 10:09:34 | 14,7MB | 64 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | 17.04.2014.09.56.06_Odpowiedz_na_zapytanie,_modyfikacja_SIWZ,_przedA_uzenie_terminow_skA_adania_ofert.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-04-17 09:56:06 | 163,0KB | |
2 | 17.04.2014.15.30.32_OdpowiedAo_na_zapytanie_i_modyfikacja_SIWZ_-_17.04.2014r..pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-04-17 15:30:32 | 65,5KB | |
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert | ||||
1 | 17.04.2014.09.56.06_Odpowiedz_na_zapytanie,_modyfikacja_SIWZ,_przedA_uzenie_terminow_skA_adania_ofert.pdf | 2014-04-17 09:56:06 | 163,0KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | 16.05.2014.14.36.33_Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.doc | 2014-05-16 14:36:33 | 71KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | 02.06.2014.14.51.16_OgA_oszenie_o_udzieleniu_zamA_wienia.doc | 2014-06-02 14:51:16 | 54,5KB | |
2 | 29.08.2014.13.40.09_OgA_oszenie_o_zmianie_ogA_oszenia_o_udzieleniu_zamA_wienia.doc | 2014-08-29 13:40:09 | 42KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Paweł Kostka | 07-04-2014 11:25 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Ilona Szkudlarek | 07-04-2014 |
Ostatnia aktualizacja: | Ilona Szkudlarek | 29-08-2014 13:40 |