Przebudowa drogi powiatowej nr 3008 Z - ul. Mieszka I w Wolinie, na odcinku od skrzyżowania z ul. Wiejską do skrzyżowania z ul. Świerczewskiego - dokończenie przebudowy
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Wolin: Przebudowa drogi powiatowej nr 3008 Z - ul. Mieszka I w Wolinie, na odcinku od skrzyżowania z ul. Wiejską do skrzyżowania z ul. Świerczewskiego - dokończenie przebudowy
Numer ogłoszenia: 224755 - 2014; data zamieszczenia: 23.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 3008 Z - ul. Mieszka I w Wolinie, na odcinku od skrzyżowania z ul. Wiejską do skrzyżowania z ul. Świerczewskiego - dokończenie przebudowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót budowlanych: 1) roboty przygotowawcze - regulacja urządzeń naziemnego uzbrojenia podziemnego, 2) przebudowa studzienek ściekowych kanalizacji deszczowej, 3) wykonanie ciągu pieszo - jezdnego - profilowanie, nawierzchnie, 4) wykonanie zjazdów i przejazdów o nawierzchni z kostki brukowej, 5) wykonanie ciągów pieszych, zjazdów i przejazdów z kostki brukowej betonowej, 6) wykonanie oznakowania poziomowego i pionowego, barier ochronnych, 7) przełączenia przyłączy wodociągowych 8) montaż i stawianie słupów oświetleniowych, 9) założenie zieleni na poboczach. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają n/w załączniki stanowiące Dokumentację projektową i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: a) Załącznik nr 10 do SIWZ - Projekt przebudowy drogi powiatowej nr 3008-Z ul. Mieszka na odcinku od skrzyżowania z ul. Wiejską do skrzyżowania z ul. Świerczewskiego b) Załącznik nr 11 do SIWZ - Projekt organizacji ruchu - projekt zmiany stałej organizacji ruchu, c) Załącznik 12 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót d) Załącznik nr 13 do SIWZ - Przedmiar robót 3. Ponadto w zakres prac objętych przedmiotem zamówienia, których koszty ponosi Wykonawca wchodzi: 1) Obsługa geodezyjna zadania, 2) Oznakowanie i zabezpieczenie terenu bezpośrednio graniczącego prowadzonymi robotami drogowymi, 3) Dokumentacja geodezyjna powykonawcza wraz z wykazem powierzchni wykonanych nawierzchni, 4) Oznakowanie wybudowanej sieci kanalizacji deszczowej ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
-
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Kosztorys ofertowy tak jak projekt budowlany określa w swych pozycjach rodzaj robót budowlanych, których zamawiający przewiduje, jako zamówienia uzupełniające. Wartości w kosztorysie ofertowym wykonawcy będą podstawą do negocjacji ceny zamówień uzupełniających.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.13.00-0, 45.23.32.00-1, 45.23.32.20-7, 45.23.32.23-8, 45.23.32.22-1, 45.23.21.30-2, 45.31.61.10-9, 45.23.13.00-8, 45.11.27.10-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał : a) min. 1 robotę obejmującą wykonanie minimum 1000 m 2 nawierzchni ulic / placów/ chodników z kostki brukowej betonowej, kamiennej lub granitowej o wartości roboty minimum 200 000 zł . Wykonawca nie może sumować powierzchni kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej powierzchni wykonanych prac według pkt a) .
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Warunek zostanie uznany ze spełniony, jeżeli wykonawca, wykaże, że dysponuje minimum: a) jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownik robót drogowych posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
-
określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zamawiający określa roboty budowlane, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie oraz załączenia do nich poświadczeń, zawierających informację o robotach budowlanych wykonanych należycie oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych. Wykonawca ma się wykazać wykonaniem w okresie ostatnich 5 - ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) min. 1 robotę obejmującą wykonanie minimum 1000 m 2 nawierzchni ulic / placów/ chodników z kostki brukowej betonowej, kamiennej lub granitowej o wartości roboty minimum 200 000 zł . Wykonawca nie może sumować powierzchni i kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej według pkt a) .; -
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy (brak kosztorysu ofertowego może spowodować odrzucenie oferty). 3. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót budowlanych podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 7 do SIWZ. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 5.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponowała zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, żąda złożenia w ofercie stosownych dowodów w zakresie niezbędnym do udowodnienia, iż wykonawca dysponuje zasobami niezbędnymi dla należytego wykonania danego zamówienia, w zależności od okoliczności przypadku, z którego korzysta wykonawca. Dowodami tymi mogą być dokumenty dotyczące w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia Wykonawca celem udowodnienia faktycznego, czynnego korzystania z zasobów innych podmiotów w szczególności może przedstawić w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zawierające odpowiednio do okoliczności przypadku, z którego korzysta wykonawca informacje określone w powyższych podpunktach od a) do d) - wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą: 1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy; 2) sposobu wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy; 3) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy. 4) zmiany osób, o których mowa w § 4 umowy; 2. Wprowadzenie zmiany postanowień umowy wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie , 72-510 Wolin, ul. Zamkowa 23, pokój nr 105 ( I piętro) - Biuro Obsługi Interesanta.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie , 72-510 Wolin, ul. Zamkowa 23, pokój nr 12 (parter) - Biuro Obsługi Interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 23.10.2014.17.21.53_Ogloszenie_o_zamowieniu_z_dnia_23.10.2014.doc | 2014-10-23 17:21:53 | 63,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 23.10.2014.17.21.53_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-10-23 17:21:53 | 962,9KB | 131 razy |
2 | 23.10.2014.17.22.13_opis_techniczny.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-10-23 17:22:13 | 34,4KB | 76 razy |
3 | 23.10.2014.17.22.46_profil_podluzny_-_ul._mieszka_i_rys_nr_2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-10-23 17:22:46 | 155,1KB | 79 razy |
4 | 23.10.2014.17.23.14_projekt_stalej_organizacji_ruchu_-_ul.mieszka_i.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-10-23 17:23:14 | 616,9KB | 70 razy |
5 | 23.10.2014.17.23.37_projekt_zagospodarowania_terenu_-_ul.mieszka_i____rys_nr_1.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-10-23 17:23:37 | 1,2MB | 71 razy |
6 | 23.10.2014.17.23.54_przekroj_normalny_a-a__-_ul._mieszka_i__rys_nr_3.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-10-23 17:23:54 | 135,3KB | 64 razy |
7 | 23.10.2014.17.24.02_przekroj_normalny_b-b__-_ul._mieszka_i__rys_nr_4.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-10-23 17:24:02 | 148,9KB | 67 razy |
8 | 23.10.2014.17.24.10_przekroj_normalny_c-c__-_ul._mieszka_i__rys_nr_5.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-10-23 17:24:10 | 121,6KB | 69 razy |
9 | 23.10.2014.17.24.19_przekroj_normalny_d-d__-_ul._mieszka_i__rys_nr_6.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-10-23 17:24:19 | 61,1KB | 68 razy |
10 | 23.10.2014.17.24.35_przekroje_poprzeczne__-_ul._mieszka_i.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-10-23 17:24:35 | 261,7KB | 78 razy |
11 | 23.10.2014.17.27.12_przedmiar_robot.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-10-23 17:27:12 | 216,7KB | 148 razy |
12 | 23.10.2014.17.27.42_Zalacznik_nr_1_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2014-10-23 17:27:42 | 33,5KB | 73 razy |
13 | 23.10.2014.17.27.53_Zalacznik_nr_2_do_SIWZ_-_osw.__art._22.doc Po terminie otwarcia ofert | 2014-10-23 17:27:53 | 27,5KB | 69 razy |
14 | 23.10.2014.17.28.03_Zalacznik_nr_3_do_SIWZ_-_art._24_ust._1.doc Po terminie otwarcia ofert | 2014-10-23 17:28:03 | 24KB | 70 razy |
15 | 23.10.2014.17.28.11_Zalacznik_nr_4_do_SIWZ_-_infrom._dot._grupy_kapitalowej.doc Po terminie otwarcia ofert | 2014-10-23 17:28:11 | 26,5KB | 71 razy |
16 | 23.10.2014.17.28.20_Zalacznik_nr_5_do_SIWZ_-_wykaz_robot.doc Po terminie otwarcia ofert | 2014-10-23 17:28:20 | 35,5KB | 70 razy |
17 | 23.10.2014.17.28.28_Zalacznik_nr_6_do_SIWZ-_wykaz_osob.doc Po terminie otwarcia ofert | 2014-10-23 17:28:28 | 32,5KB | 23 razy |
18 | 23.10.2014.17.28.37_Zalacznik_nr_7_do_SIWZ_-_wykaz_podwykonawcow.doc Po terminie otwarcia ofert | 2014-10-23 17:28:37 | 30KB | 68 razy |
19 | 23.10.2014.17.28.45_Zalacznik_nr_8_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2014-10-23 17:28:45 | 28,5KB | 72 razy |
20 | 23.10.2014.17.28.54_Zalacznik_nr_9_do_SIWZ_-_projekt_umowy.doc Po terminie otwarcia ofert | 2014-10-23 17:28:54 | 12KB | 72 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | 30.10.2014.13.28.13_SKMBT_50114103013490.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-10-30 13:28:13 | 20,4KB | |
2 | 30.10.2014.13.28.44_SKMBT_50114103010500.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2014-10-30 13:28:44 | 181,0KB | |
3 | 04.11.2014.13.19.34_ZaA_A_cznik_nr__6a_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2014-11-04 13:19:34 | 30,5KB | |
4 | 04.11.2014.13.19.40_Modyfoikacja_z_dnia__4.11.201_4r..doc Po terminie otwarcia ofert | 2014-11-04 13:19:40 | 36,5KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | 16.12.2014.14.17.54_SKMBT_50114121615060.pdf | 2014-12-16 14:17:54 | 51,7KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Paweł Kostka | 23-10-2014 17:21 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Halina Prachnio | 23-10-2014 |
Ostatnia aktualizacja: | Paweł Kostka | 16-12-2014 14:17 |