Dostawa wyposażenia w ramach zadania pn. Budowa i wyposażenie obiektu Biblioteki Publicznej Gminy Wolin w Wolinie - etap II, dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i oprogramowania
Nasz znak: BIO.271.45.2014.ISz Wolin, dn. 07.11.2014r.
Wolin: DOSTAWA WYPOSAŻENIA W RAMACH ZADANIA PN. BUDOWA I WYPOSAŻENIE OBIEKTU BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ GMINY WOLIN W WOLINIE - ETAP II, DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, BIUROWEGO I OPROGRAMOWANIA
Numer ogłoszenia: 370296 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYPOSAŻENIA W RAMACH ZADANIA PN. BUDOWA I WYPOSAŻENIE OBIEKTU BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ GMINY WOLIN W WOLINIE - ETAP II, DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, BIUROWEGO I OPROGRAMOWANIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot umowy obejmuje dostawę i uruchomienie sprzętu komputerowego, biurowego i instalację oraz konfigurację oprogramowania na potrzeby Biblioteki Publicznej Gminy Wolin w Wolinie, według zestawienia elementów dostawy (Załącznik Nr 9 do SIWZ)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-0, 48.52.20.00-0, 48.51.70.00-0, 48.76.10.00-0, 30.23.60.00-0, 30.21.31.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty minimum 2 dostawy polegające na dostawie sprzętu komputerowego oraz biurowego o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
-
określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zamawiający wymaga wskazania w wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, o których mowa w pkt 6.2. ppkt 2) w rozdziale 6 niniejszej SIWZ.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
-
próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
-
zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
-
zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku składania oferty wspólnej, 4) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
1 - Cena - 80
-
2 - Termin dostawy - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 907) 2. Zamawiający przewiduje zmianę kadry przewidzianej do realizacji zamówienia odbędzie się po pisemnym powiadomieniu stron. 3. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, parter, pok. nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 07.11.2014.18.37.30_Ogloszenie_o_zamowieniu.doc | 2014-11-07 18:37:30 | 49KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 07.11.2014.18.37.30_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2014-11-07 18:37:30 | 25KB | 55 razy |
2 | 07.11.2014.18.37.44_Zalacznik_nr_1_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2014-11-07 18:37:44 | 44KB | 54 razy |
3 | 07.11.2014.18.37.58_Zalacznik_nr_2_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2014-11-07 18:37:58 | 29KB | 47 razy |
4 | 07.11.2014.18.41.53_Zalacznik_nr_3_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2014-11-07 18:41:53 | 46,5KB | 51 razy |
5 | 07.11.2014.18.42.05_Zalacznik_nr_4_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2014-11-07 18:42:05 | 29,5KB | 49 razy |
6 | 07.11.2014.18.42.24_Zalacznik_nr_5_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2014-11-07 18:42:24 | 35,5KB | 54 razy |
7 | 07.11.2014.18.42.44_Zalacznik_nr_6_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2014-11-07 18:42:44 | 438,5KB | 204 razy |
8 | 07.11.2014.18.42.58_Zalacznik_nr_7_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2014-11-07 18:42:58 | 32,5KB | 55 razy |
9 | 07.11.2014.18.43.10_Zalacznik_nr_8_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2014-11-07 18:43:10 | 68,5KB | 63 razy |
10 | 07.11.2014.18.43.32_Zalacznik_nr_9_do_SIWZ.docx Po terminie otwarcia ofert | 2014-11-07 18:43:32 | 71,5KB | 70 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | 02.12.2014.09.19.32_Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf | 2014-12-02 09:19:32 | 53,4KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Paweł Kostka | 07-11-2014 18:37 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 07-11-2014 | |
Ostatnia aktualizacja: | Ilona Szkudlarek | 02-12-2014 09:19 |