Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Wiejkowie wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Wolin: BUDOWA BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W WIEJKOWIE WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU
Numer ogłoszenia: 36433 - 2015; data zamieszczenia: 16.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www. bip. wolin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W WIEJKOWIE WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje : 1) Budowę stanu surowego budynku świetlicy, powyżej wykonanego stanu zero 2) Wykonanie prac budowlanych stanu wykończeniowego, 3) Roboty elektryczne, 4) Roboty sanitarne : wykonanie przyłącza wodno- kanalizacyjnego i instalacji wodno -kanalizacyjnej i c.o. w budynku, 5) zagospodarowanie terenu 2. Szczegółowy opis zakresu robót budowlanych i obowiązków określony jest w: 1) Dokumentacji projektowej, 2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót: 3) Przedmiarach robót .Przedmiary robót są dokumentami pomocniczymi..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.22.35.00-1, 45.32.00.00-6, 45.26.25.00-6, 45.62.61.00-5, 45.26.12.10-9, 45.11.12.30-9, 45.42.11.00-5, 45.41.00.00-4, 45.42.11.46-9, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6, 45.23.13.00-8, 45.24.41.00-0, 45.23.24.10-9, 45.33.11.00-7, 45.33.12.10-1, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.23.32.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 180.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia Wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia tj.: należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zamówienia, polegające na budowie, przebudowie, remoncie, modernizacji budynku użyteczności publicznej, łącznie z instalacjami zewnętrznymi i wewnętrznymi : wodociągową, sanitarną, elektryczną, o łącznej wartości robót nie mniejszej niż 400 000,00 zł każda , Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą: 1. oświadczenia, 2. wykazu robót oraz dowodów, o których mowa w pkt III.4.1)
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w charakterze Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, to jest do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń Oświadczenie, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia . Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą: 1. oświadczenia, 2. wykazu osób, o którym mowa w pkt III.4.1).
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający uzna przedstawienie przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego, że wykonawca posiada środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 300 000 zł lub posiadają zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000 zł ( słownie : trzysta tysięcy złotych) . Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Ocena spełniania warunku odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
-
określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
W wykazie należy wskazać jedynie roboty najważniejsze tj. roboty potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.3.2). Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.; -
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
-
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
-
inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
-
inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu lub potencjale technicznym, osobach zdolnych do realizacji zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, musi on udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inny dokument, z którego takie zobowiązanie wynika (np. umowa, itp.) oraz odpowiednie dokumenty określone w pkt. III.4.1). Wykazy, o których mowa w pkt. III.4.1) muszą być podpisane przez Wykonawcę. 2. Podmioty, o których mowa w pkt 1 udostępniające Wykonawcy zasoby w postaci wiedzy i doświadczenia traktowane są jako podmioty, które będą również brały udział w realizacji zamówienia. 3. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 1 musi być podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania podmiotu użyczającego zasoby. Do oferty należy załączyć dokument, z którego takie upoważnienie będzie wynikało. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów załączonych do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
1 - Cena - 98
-
2 - Długość okresu gwarancji - 2
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Istotne zmiany zapisów umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wyłoniono wykonawcę, mogą dotyczyć: 1. Wysokości wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, natomiast cena netto pozostanie bez zmian . 2. Zgodnie z § 2 ust. 4 projektu Umowy, Terminy rozpoczęcie robót i zakończenie całości robót i ich odbioru ulegną przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót; c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót - fakt ten musi zostać udokumentowany wpisem kierownika budowy do dziennika budowy oraz zgłoszony niezwłocznie Zamawiającemu i musi zostać potwierdzony przez inspektora nadzoru; d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; e) wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót; f) podpisania umowy na zamówienia dodatkowe, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 Prawa zamówień publicznych, o ile wykonywanie tych zamówień wpływa na termin wykonania niniejszej umowy; g) wystąpienia istotnego błędu w dokumentacji projektowej - termin umowny może zostać wydłużony o czas niezbędny na usunięcie wad w projekcie przez Wykonawcę dokumentacji projektowej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miejski w Wolinie , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin , pokój 105.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój nr 12 ( parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Burmistrz Wolina
mg inż. Eugeniusz Jasiewicz
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 16.03.2015.22.40.12_Ogloszenie_o_zamowieniu.doc | 2015-03-16 22:40:12 | 70KB | |
2 | 23.03.2015.13.59.19_zmiana_ogloszenia__o_zamowieniu.pdf | 2015-03-23 13:59:19 | 59,3KB | |
3 | 24.03.2015.12.13.47_zmiana_ogloszenia__o_zamowieniu_24.03.15.pdf | 2015-03-24 12:13:47 | 29,4KB | |
4 | 26.03.2015.15.23.25_Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_26.03.15.pdf | 2015-03-26 15:23:25 | 60,9KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 16.03.2015.22.40.12_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2015-03-16 22:40:12 | 1018,9KB | 207 razy |
2 | 16.03.2015.22.40.38_Zalacznik_nr_1_do_SIWZ_-_formualrz_ofertowy.doc Po terminie otwarcia ofert | 2015-03-16 22:40:38 | 85KB | 169 razy |
3 | 16.03.2015.22.40.52_Zalacznik_nr_2_do_SIWZ_-_oswiadczenie_art._22_ust._1_ustawy.doc Po terminie otwarcia ofert | 2015-03-16 22:40:52 | 22KB | 161 razy |
4 | 16.03.2015.22.41.06_Zalacznik_nr_3_do_SIWZ_-_oswiadczenie_art._24_ust._1_ustawy.doc Po terminie otwarcia ofert | 2015-03-16 22:41:06 | 24KB | 155 razy |
5 | 16.03.2015.22.41.35_Zalacznik_nr_4_do_SIWZ_-_wykaz_robot.doc Po terminie otwarcia ofert | 2015-03-16 22:41:35 | 35KB | 159 razy |
6 | 16.03.2015.22.41.51_Zalacznik_nr_5_do_SIWZ_-_wykaz_osob.doc Po terminie otwarcia ofert | 2015-03-16 22:41:51 | 31,5KB | 159 razy |
7 | 16.03.2015.22.42.07_Zalacznik_nr_6_do_SIWZ_-_dot._grupy_kapitalowej.doc Po terminie otwarcia ofert | 2015-03-16 22:42:07 | 28,5KB | 156 razy |
8 | 16.03.2015.22.42.20_Zalacznik_nr_7_do_SIWZ_-_zobowiazanie.doc Po terminie otwarcia ofert | 2015-03-16 22:42:20 | 30KB | 161 razy |
9 | 16.03.2015.22.42.35_Zalacznik_nr_8_do_SIWZ_-_projekt_umowy.doc Po terminie otwarcia ofert | 2015-03-16 22:42:35 | 12KB | 164 razy |
10 | 16.03.2015.22.43.03_Zalacznik_nr_9_do_SIWZ_-_branza_architektoniczna.zip Po terminie otwarcia ofert | 2015-03-16 22:43:03 | 1,0MB | 188 razy |
11 | 16.03.2015.22.43.50_Zalacznik_nr_10_do_SIWZ_-_branza_konstrukcyjna.zip Po terminie otwarcia ofert | 2015-03-16 22:43:50 | 2,2MB | 170 razy |
12 | 16.03.2015.22.45.45_Zalacznik_nr_12_do_SIWZ_-_instalacje_elektryczne.zip Po terminie otwarcia ofert | 2015-03-16 22:45:45 | 911,5KB | 169 razy |
13 | 17.03.2015.10.13.55_Zalacznik_nr_13_do_SIWZ_-_zagospodarowanie_terenu.zip Po terminie otwarcia ofert | 2015-03-17 10:13:55 | 746,5KB | 182 razy |
14 | 17.03.2015.10.14.15_Zalacznik_nr_14_do_SIWZ_-_specyfikacja_techniczna.zip Po terminie otwarcia ofert | 2015-03-17 10:14:15 | 2,6MB | 157 razy |
15 | 17.03.2015.10.14.23_Zalacznik_nr_15_do_SIWZ_-_przedmiar_stan_surowy.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2015-03-17 10:14:23 | 47,9KB | 169 razy |
16 | 17.03.2015.10.14.29_Zalacznik_nr_16_do_SIWZ_-_przedmiar_stan_wykonczeniowy.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2015-03-17 10:14:29 | 66,6KB | 175 razy |
17 | 17.03.2015.10.14.38_Zalacznik_nr_17_do_SIWZ_-_przedmiar_instalacja_sanitarna.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2015-03-17 10:14:38 | 81,4KB | 174 razy |
18 | 17.03.2015.10.14.45_Zalacznik_nr_18_do_SIWZ_-_przedmiar_zagospodarowanie_terenu.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2015-03-17 10:14:45 | 71,2KB | 179 razy |
19 | 17.03.2015.10.14.53_Zalacznik_nr_19_do_SIWZ_-_przedmiar_branza_elektryczna.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2015-03-17 10:14:53 | 56,7KB | 163 razy |
20 | 24.03.2015.16.11.37_Zalacznik_nr_11_do_SIWZ_-_branza_sanitarna.zip Po terminie otwarcia ofert | 2015-03-24 16:11:37 | 1,3MB | 89 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | 23.03.2015.13.59.33_zmiana_ogloszenia__o_zamowieniu.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2015-03-23 13:59:33 | 59,3KB | |
2 | 23.03.2015.13.59.43_modyfikacja_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2015-03-23 13:59:43 | 52,4KB | |
3 | 24.03.2015.12.06.57_zmiana_ogloszenia__o_zamowieniu_24.03.15.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2015-03-24 12:06:57 | 29,4KB | |
4 | 24.03.2015.12.07.10_modyfikacja_SIWZ_24.03.15.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2015-03-24 12:07:10 | 42,4KB | |
5 | 24.03.2015.16.11.37_Zalacznik_nr_11_do_SIWZ_-_branza_sanitarna.zip Po terminie otwarcia ofert | 2015-03-24 16:11:37 | 1,3MB | |
6 | 25.03.2015.13.08.40_Odpowiedzi_na_pytania_do_SIWZ_25.03.15_r..pdf Po terminie otwarcia ofert | 2015-03-25 13:08:40 | 30,1KB | |
7 | 26.03.2015.15.23.25_modyfikacja_SIWZ_26.03.15.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2015-03-26 15:23:25 | 63,1KB | |
8 | 26.03.2015.15.23.40_Zalacznik_nr_4_do_SIWZ_-_wykaz_robot_budowlanych.doc Po terminie otwarcia ofert | 2015-03-26 15:23:40 | 37,5KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | 21.04.2015.22.09.30_uniewaznienie_postepowania.pdf | 2015-04-21 22:09:30 | 98,0KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Paweł Kostka | 16-03-2015 22:40 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Halina Prachnio | 16-03-2015 |
Ostatnia aktualizacja: | Paweł Kostka | 21-04-2015 22:09 |