Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Słowiańskiej w Wolinie na odcinku od ul. Parkowej (studnia D - 46 poprzez D - 42 do S-1) i od ulicy Jaracza (studnia D - 10 do studni D - 42) wraz z do S-1) i od ulicy Jaracza (studnia D - 10 do studni D - 42) wraz z budową do rowu retencyjnego
Nasz znak :BIG/HP. 341-6/08
Wolin: Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Słowiańskiej w Wolinie na odcinku od ul. Parkowej (studnia D - 46 poprzez D - 42 do S-1) i od ulicy Jaracza (studnia D - 10 do studni D - 42) wraz z budową do rowu retencyjnego
Numer ogłoszenia: 83899 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, fax 091 3261333.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Słowiańskiej w Wolinie na odcinku od ul. Parkowej (studnia D - 46 poprzez D - 42 do S-1) i od ulicy Jaracza (studnia D - 10 do studni D - 42) wraz z budową do rowu retencyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia, których koszty ponosi wykonawca wchodzi : 1) Budowa kanalizacji, 2) Odtworzenie jezdni, 3) Obsługa geodezyjna zadania, 4) Oznakowanie i zabezpieczenie terenu bezpośrednio graniczącego z prowadzonymi robotami drogowymi, 5) Zmiana organizacji ruchu w czasie realizacji przedmiotu zamówienia w pasach dróg powiatowych ul. Słowiańska , Jaracza Parkowej i Słowackiego, 6) Dokumentacja geodezyjna powykonawcza wraz z wykazem długości i średnic wykonanej sieci kanalizacji deszczowej, 7) Uzgodnienie z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w szczecinie robót ziemnych wraz z kosztami zabezpieczenia ewentualnych znalezisk , 8) Zgłoszenie na 7 dni przed przystąpieniem do prac ziemnych i uzyskania zgody na ich wykonanie w: a- Energetyce Szczecińskiej S. A .Rejon Energetyczny Międzyzdroje, b- Zakładzie Gazowniczym w Szczecinie - Rejon Świnoujściu, c- Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Wolinie, d- Zakładzie Telekomunikacji Polskiej S. A. w Świnoujściu Zakres prac określony został w Przedmiarze robót, Specyfikacji technicznej i Projekcie budowlanym, stanowiących załącznik Nr 8 do SIWZ, załącznik Nr 9 do SIWZ , załącznik Nr 10 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, dla udokumentowania spełnienia warunku : a) posiadają aktualny wpis do rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu terminu składania ofert. b) przedłożą aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; a. przedłożą aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert [ (dotyczy podmiotów zbiorowych, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary ( Dz. U. Nr 197, poz. 1661)]. c) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu i przedłożą aktualne zaświadczenie potwierdzające odpowiednio stan faktyczny Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego , wystawne nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,. dla udokumentowania spełnienia warunku przedłożą:: - wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 500 000 zł każda, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane . 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia udokumentowanie poprzez oświadczenie 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dla spełnienia warunku: - wykażą, iż dysponują osobą, która będzie kierownikiem budowy branży sanitarnej i drogowej oraz przedłożą odpowiednie uprawnienia oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osoby wskazanej na kierownika budowy, 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, dla spełnienia warunku przedłożą : a) informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 300 000,00 PLN , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( z informacji winna wynikać konkretne kwota), b) wykażą posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.). - oświadczenie
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 4 do SIWZ) b) oświadczenie Wykonawcy (wg załącznika nr 5 do SIWZ) c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, P. z. p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , e) aktualną informację z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, wystawne nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, wystawne nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , i) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 500 000 zł każda, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania (wg załącznika Nr 2 do SIWZ ) oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane, j) informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 300 000,00 PLN , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( z informacji winna wynikać konkretne kwota), k) wykaz osób , które będą pełnić funkcję kierowników budowy w branżach : sanitarnej i drogowej, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówieniu, zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień o podobnym charakterze (wg załącznika Nr 3 do SIWZ) , l) oświadczenia o gotowości przyjęcia funkcji kierownika budowy w branży sanitarnej i drogowej (wg załącznika nr 6 do SIWZ) . m) uprawnienia budowlane osób wskazanych jako kierowników budowy w branżach : sanitarnej i drogowej , n) zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o członkostwie w Izbie osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
-
1. Cena - 95
-
2. Termin realizacji - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Wolinie, 72-510 Wolin, ul. Zamkowa 23, pokój 105 (I Piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Wolinie, 72-510 Wolin, ul. Zamkowa 23, pokój 12 ( parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Og_oszenie.doc | 2008-04-28 08:12:33 | 45,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2008-04-28 08:12:33 | 26KB | 76 razy |
2 | Przedmiar_-_KD.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-04-28 08:12:56 | 77,3KB | 85 razy |
3 | specyfikacje_KD_-_ul.S_OWIANSKA_W_WOLINIE.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-04-28 08:13:19 | 351,9KB | 83 razy |
4 | projekt_budowlany_cz_I.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-04-28 14:25:39 | 549,9KB | 93 razy |
5 | Projekt_budowlany_cz_III.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-04-28 14:41:03 | 6,7MB | 88 razy |
6 | Projekt_budowlany_cz_II.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-04-28 14:44:03 | 17,4MB | 68 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | Modyfikacja.doc Po terminie otwarcia ofert | 2008-05-06 13:08:00 | 22KB | |
2 | RYSUNEK_NR_4.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-05-06 13:08:46 | 2,7MB | |
3 | RYSUNEK_NR_5.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-05-06 13:44:46 | 10,5MB | |
4 | str._tytu_owa.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-05-09 13:19:14 | 1,6MB | |
5 | str._1.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-05-09 13:19:45 | 1,3MB | |
6 | str._2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-05-09 13:20:15 | 1,3MB | |
7 | str._3.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-05-09 13:20:37 | 820,9KB | |
8 | str._4.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-05-09 13:21:01 | 1,0MB | |
9 | str._5.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-05-09 13:21:49 | 1,0MB | |
10 | str._6.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-05-09 13:22:14 | 1010,3KB | |
11 | str._7.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-05-09 13:23:11 | 1,0MB | |
12 | str._8.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-05-09 13:23:35 | 1,0MB | |
13 | str._9.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-05-09 13:24:02 | 1,3MB | |
14 | str._10.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-05-09 13:24:47 | 1,2MB | |
15 | str._11.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-05-09 13:25:40 | 1023,9KB | |
16 | str._12.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-05-09 13:26:12 | 1,0MB | |
17 | str._13.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-05-09 13:26:42 | 1,4MB | |
18 | str._14.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-05-09 13:27:04 | 770,1KB | |
19 | odpowiedzi_na_pytania.doc Po terminie otwarcia ofert | 2008-05-09 14:21:58 | 47KB | |
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert | ||||
1 | PredA_uA_enie_terminu_skladania_ofert.doc | 2008-05-19 14:14:50 | 23,5KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | OGA_OSZENIE_O_WYBORZE_NAJKORZYSTNIEJSZEJ__OFERTY.doc | 2008-06-06 11:58:07 | 30KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | udzielenie_zamA_wienia.doc | 2008-10-24 15:25:34 | 34KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Krzysztof Konieczny | 28-04-2008 08:12 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Krzysztof Konieczny | 28-04-2008 |
Ostatnia aktualizacja: | Krzysztof Konieczny | 24-10-2008 15:25 |