Budowa hali przeładunkowej odpadów komunalnych - II etap budowy - Montaż konstrukcji stalowej z poszyciem z blachy trapezowej ( bez ocieplenia) do realizacji na terenie oczyszczalni ścieków w Wolinie przy ulicy Mickiewicza 20.
Nasz znak: BIG/HP. 341-21/ 2008 Data: 06.08.2008 r.
Wolin: Budowa hali przeładunkowej odpadów komunalnych - II etap budowy - Montaż konstrukcji stalowej z poszyciem z blachy trapezowej ( bez ocieplenia) do realizacji na terenie oczyszczalni ścieków w Wolinie przy ulicy Mickiewicza 20.
Numer ogłoszenia: 182504 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, fax 091 3261333.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa hali przeładunkowej odpadów komunalnych - II etap budowy - Montaż konstrukcji stalowej z poszyciem z blachy trapezowej ( bez ocieplenia) do realizacji na terenie oczyszczalni ścieków w Wolinie przy ulicy Mickiewicza 20..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia, których koszty ponosi wykonawca wchodzi: 1) Adaptacja projektu budowlanego w zakresie konstrukcji ( zmiana zaprojektowanych profili i konstrukcji mająca na celu obniżenie kosztów budowy z utrzymaniem rozwiązań architektonicznych), 2) Uzyskanie zamiennej decyzji pozwolenia na budowę, 3) Wykonanie i montaż konstrukcji stalowej hali, 4) Lekka obudowa ścian i dachu blachą trapezową (bez ocieplenia), 5) Wewnętrzna instalacja elektryczna wraz z przyłączem, 6) Wentylacja grawitacyjna na podstawie dotychczasowego opracowania projektowego, 7) Obsługa geodezyjna zadania, 8) Oznakowanie i zabezpieczenie terenu bezpośrednio graniczącego z prowadzonymi robotami budowlanymi , 9) Dokumentacja geodezyjna powykonawcza, Zakres prac budowlanych określony został w: 1) W Załączniku Nr 1 do SIWZ - określającym założenia do zamiennego opracowania projektowego hali przeładunku odpadów komunalnych do realizacji na terenie oczyszczalni ścieków w Wolinie , 2) Przedmiarze robót, 3) Wyjściowym projekcie budowlanym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.30.00-3, 74.22.20.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, dla udokumentowania spełnienia warunku przedłożą:: a. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ) , b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,. dla udokumentowania spełnienia warunku przedłożą:: - wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadającej swoim rodzajem robotom , stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 200 000 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane /są wykonywane należycie, 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia udokumentowanie poprzez oświadczenie 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dla spełnienia warunku: - wykażą, iż dysponują osobą, która będzie kierownikiem budowy branży budowlanej i przedłożą odpowiednie uprawnienia oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osoby wskazanej na kierownika budowy. 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, dla spełnienia warunku przedłożą : a) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, b) wykażą posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.). - oświadczenie
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,, d) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych , odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 200 000 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawcy ( wg Załącznika Nr 4 do SIWZ) oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że roboty budowlane zostały wykonane /są wykonywane należycie, f) wykaz osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy ( załącznik Nr 5) , g) odpowiednie uprawnienia (branży budowlanej) osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. h) zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o członkostwie w Izbie osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika . i) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 105 (I piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 12 (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: 25.09.2008.
Zup. Burmistrza
inż. Ryszard Mróz
Z-ca Burmsitrza
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | OgA_oszenie.doc | 2008-08-06 13:41:32 | 42KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ_-hala__2008_r..doc Po terminie otwarcia ofert | 2008-08-06 13:41:32 | 248,5KB | 86 razy |
2 | Architektura+Konstrukcja.zip Po terminie otwarcia ofert | 2008-08-06 13:48:30 | 5,6MB | 55 razy |
3 | IE.ZIP Po terminie otwarcia ofert | 2008-08-06 13:48:30 | 469,1KB | 52 razy |
4 | projekt_drogowy.zip Po terminie otwarcia ofert | 2008-08-06 13:48:30 | 3,2MB | 57 razy |
5 | WOD-KAN.ZIP Po terminie otwarcia ofert | 2008-08-06 13:48:30 | 3,7MB | 54 razy |
6 | Przedmiar_robot_budowlanych.doc Po terminie otwarcia ofert | 2008-08-07 07:58:46 | 54KB | 83 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | ZP-21.doc | 2008-09-18 09:32:21 | 34KB | |
2 | Wybor_oferty.doc | 2008-09-18 09:32:32 | 27KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | Udzielenie_zamowienia.doc | 2008-10-02 14:17:37 | 34,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Krzysztof Konieczny | 06-08-2008 13:41 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Krzysztof Konieczny | 06-08-2008 |
Ostatnia aktualizacja: | Krzysztof Konieczny | 02-10-2008 14:17 |