Budowa sieci wodociągowej z Korzęcina do Korzęcin - Kolonia z rur pe ? 50 i 63 i z Korzęcina do Jarzębowa z rur pe 125 i 160 wraz z budową przyłączy do posesji.
Nasz znak: BIG/HP. 341-25/08 Data: 01.09.2008 r.
Wolin: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ Z KORZĘCINA DO KORZĘCIN - KOLONIA Z RUR PE ? 50 I 63 I Z KORZĘCINA DO JARZĘBOWA Z RUR PE 125 I 160 WRAZ Z BUDOWĄ PRZYŁĄCZY DO POSESJI
Numer ogłoszenia: 206046 - 2008; data zamieszczenia: 01.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, fax. 091 3261333.
-
Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.wolin.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ Z KORZĘCINA DO KORZĘCIN - KOLONIA Z RUR PE ? 50 I 63 I Z KORZĘCINA DO JARZĘBOWA Z RUR PE 125 I 160 WRAZ Z BUDOWĄ PRZYŁĄCZY DO POSESJI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia, których koszty ponosi wykonawca robót wchodzą : 1) Budowa sieci wodociągowej wraz z budową przyłączy do posesji , 2) Obsługa geodezyjna zadania, 3) Zajęcie pasa drogowego , 4) Oznakowanie wodociągu na gruncie , 5) Uzgodnienie z zarządzającym siecią wodociągową -WODOCIĄGI ZACHODNIOPOMORSKIE Spółka z .o. o w Goleniowie - terminu włączenia wybudowanego odcinka do sieci wodociągowej, 6) Koszty czasowego zajęcia terenów upraw rolnych przez które prowadzona będzie sieć wodociągowa, 7) Przywrócenia terenu do stanu pierwotnego - odtworzenie nawierzchni. Dodatkowe ustalenia : W przypadku wykonywania prac budowlanych sieci wodociągowej w odległości mniejszej niż 1,5 m roboty ziemne należy wykonywać ręcznie . Zakres prac budowlano montażowych określony został w Przedmiarze robót, Specyfikacji technicznej i Projekcie budowlanym, stanowiących załącznik Nr 9, 10 i 11 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, dla udokumentowania spełnienia warunku : a) przedłożą oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych , b) posiadają i przedłożą aktualny wpis do rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu terminu składania ofert. c) przedłożą aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; d) przedłożą aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert [ (dotyczy podmiotów zbiorowych, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary ( Dz. U. Nr 197, poz. 1661), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; e) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu i przedłożą aktualne zaświadczenie potwierdzające odpowiednio stan faktyczny Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego i przedłożą w tym zakresie zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,. dla udokumentowania spełnienia warunku przedłożą:: - wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 300 000 zł każda, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane . 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia udokumentowanie poprzez oświadczenie 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dla spełnienia warunku: - wykażą, iż dysponują osobami, które będą pełnić funkcję kierownika budowy branży sanitarnej i drogowej oraz przedłożą odpowiednie uprawnienia oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osoby wskazanej na kierownika budowy danej branży . 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, dla spełnienia warunku przedłożą : a) wykażą posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.). - oświadczenie.
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 5 do SIWZ) b) oświadczenie Wykonawcy (wg załącznika nr 6 do SIWZ) c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, P. z. p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , e) aktualną informację z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, wystawne nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, wystawne nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , i) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 300 000 zł każda, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania (wg załącznika Nr 3 do SIWZ ) oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane, j) wykaz osób , które będą pełnić funkcję kierowników budowy w branżach : sanitarnej i drogowej, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówieniu, zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień o podobnym charakterze (wg załącznika Nr 4 do SIWZ) , k) oświadczenia o gotowości przyjęcia funkcji kierownika budowy w branży sanitarnej i drogowej (wg załącznika nr 7 A i 7 B do SIWZ) . l) uprawnienia budowlane osób wskazanych jako kierowników budowy w branżach : sanitarnej i drogowej , m) zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o członkostwie w Izbie osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 103 (I piętro) Ilona Szkudlarek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Wolinie, 72-510 Wolin, ul. Zamkowa 23, pokój Nr 12( parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 21.10.2008.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa sieci wodociągowej z Korzęcina do Jarzębowa z rur PE ? 125 i 160 wraz z budową przyłączy do posesji.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: 1) Budowa sieci wodociągowej wraz z budową przyłączy do posesji , 2) Obsługa geodezyjna zadania, 3) Zajęcie pasa drogowego , 4) Oznakowanie wodociągu na gruncie , 5) Uzgodnienie z zarządzającym siecią wodociągową -WODOCIĄGI ZACHODNIOPOMORSKIE Spółka z .o. o w Goleniowie - terminu włączenia wybudowanego odcinka do sieci wodociągowej, 6) Koszty czasowego zajęcia terenów upraw rolnych przez które prowadzona będzie sieć wodociągowa, 7) Przywrócenia terenu do stanu pierwotnego - odtworzenie nawierzchni. Dodatkowe ustalenia : W przypadku wykonywania prac budowlanych sieci wodociągowej w odległości mniejszej niż 1,5 m roboty ziemne należy wykonywać ręcznie . Zakres prac budowlano montażowych określony został w Przedmiarze robót, Specyfikacji technicznej i Projekcie budowlanym, stanowiących załącznik Nr 9, 10 i 11 do SIWZ..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
-
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa sieci wodociągowej Korzecin do Korzęcin -Kolonia z rur PE ? 50 i 63 wraz z budową przyłączy do posesji..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamowienia : 1) Budowa sieci wodociągowej wraz z budową przyłączy do posesji , 2) Obsługa geodezyjna zadania, 3) Zajęcie pasa drogowego , 4) Oznakowanie wodociągu na gruncie , 5) Uzgodnienie z zarządzającym siecią wodociągową -WODOCIĄGI ZACHODNIOPOMORSKIE Spółka z .o. o w Goleniowie - terminu włączenia wybudowanego odcinka do sieci wodociągowej, 6) Koszty czasowego zajęcia terenów upraw rolnych przez które prowadzona będzie sieć wodociągowa, 7) Przywrócenia terenu do stanu pierwotnego - odtworzenie nawierzchni. Dodatkowe ustalenia : W przypadku wykonywania prac budowlanych sieci wodociągowej w odległości mniejszej niż 1,5 m roboty ziemne należy wykonywać ręcznie . Zakres prac budowlano montażowych określony został w Przedmiarze robót, Specyfikacji technicznej i Projekcie budowlanym, stanowiących załącznik Nr 9, 10 i 11 do SIWZ..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
-
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie.doc | 2008-09-02 10:36:36 | 52KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ_-_budowa_wodociagu_Korzecin_-_Jarzebowo.doc Po terminie otwarcia ofert | 2008-09-02 10:36:36 | 29KB | 91 razy |
2 | Rysunek_Nr_2_Model_(1).pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-09-02 14:43:56 | 133,0KB | 117 razy |
3 | Rysunek_Nr_3_Model_(1).pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-09-02 14:44:13 | 131,7KB | 110 razy |
4 | Rysunek_Nr_4_Model_(1).pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-09-02 14:44:30 | 158,9KB | 97 razy |
5 | Rysunek_Nr_6_Model_(1).pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-09-02 14:44:43 | 101,1KB | 102 razy |
6 | Rysunek_Nr_7_Model_(1).pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-09-02 14:45:31 | 63,1KB | 101 razy |
7 | Rysunek_Nr_8_Model_(1).pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-09-02 14:45:39 | 62,2KB | 689 razy |
8 | Rysunek_Nr_11_Model_(1).pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-09-02 14:46:07 | 60,3KB | 93 razy |
9 | Rysunek_Nr_12_Model_(1).pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-09-02 14:46:23 | 66,0KB | 90 razy |
10 | Rysunek_Nr_13_Model_(1).pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-09-02 14:46:41 | 66,3KB | 210 razy |
11 | Rysunek_Nr_14_Model_(1).pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-09-02 14:46:53 | 92,8KB | 92 razy |
12 | Rysunek_Nr_15_Model_(1).pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-09-02 14:47:13 | 78,5KB | 100 razy |
13 | Rysunek_16_Model_(1).pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-09-02 14:47:28 | 51,6KB | 119 razy |
14 | Rysunek_Nr_17_Model_(1).pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-09-02 14:47:42 | 97,5KB | 105 razy |
15 | Rysunek_Nr_18_Model_(1).pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-09-02 14:47:55 | 52,1KB | 93 razy |
16 | Rysunek_Nr_19_Model_(1).pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-09-02 14:48:06 | 114,9KB | 95 razy |
17 | Specyfikacja.rtf Po terminie otwarcia ofert | 2008-09-03 08:04:51 | 211,9KB | 88 razy |
18 | Przedmiary.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-09-03 11:04:24 | 1,6MB | 71 razy |
19 | 11,04____1111__OPIS_TECHNICZNY.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-09-03 11:04:50 | 73,3KB | 376 razy |
20 | dwg.zip Po terminie otwarcia ofert | 2008-09-18 09:42:33 | 453,8KB | 51 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | OdpowiedAo_na_wniosek.doc Po terminie otwarcia ofert | 2008-09-22 08:37:59 | 26KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | Informacja_o__wyborze__najkorzystniejszej_oferty.doc | 2009-01-08 14:08:35 | 40KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | OgA_oszenie_o_zawarciu_umowy.doc | 2009-01-08 14:08:18 | 38,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Krzysztof Konieczny | 02-09-2008 10:36 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Krzysztof Konieczny | 02-09-2008 |
Ostatnia aktualizacja: | Krzysztof Konieczny | 08-01-2009 14:08 |