Świadczeniu stałej obsługi prawnej dla potrzeb Burmistrza Wolina, Urzędu Miejskiego w Wolinie oraz Rady Miejskiej w Wolinie.
Znak: BIG/HP. 341-13/09
Numer ogłoszenia: 172672 - 2009; data zamieszczenia: 29.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina, ul. Zamkowa 23, Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie stałej obsługi prawnej dla potrzeb Burmistrza Wolina, Urzędu Miejskiego w Wolinie oraz Rady Miejskiej w Wolinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na świadczeniu stałej obsługi prawnej dla potrzeb Burmistrza Wolina, Urzędu Miejskiego w Wolinie oraz Rady Miejskiej w Wolinie począwszy od dnia 01.06. 2009 r. przez okres 36 miesięcy. Szczegółowy zakres obsługi prawnej : 1) opiniowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w Wolinie, 2) opiniowanie projektów Zarządzeń Burmistrza Wolina , 3) opiniowanie umów, 4) opiniowanie pism urzędowych, udzielanie porad, konsultacji prawnych dla potrzeb Gminy Wolin, 5) uczestnictwo w negocjacjach, 6) sporządzanie pisemnych opinii prawnych, 7) sporządzanie pism procesowych do sądu administracyjnego, w zakresie prawa materialnego i formalnego: finansowego, podatkowego, administracyjnego, zamówień publicznych,, nieruchomości, 8) wykonawca usługi, w celu wypełniania powyższych obowiązków, zobowiązany będzie przybyć do Urzędu Miejskiego w Wolinie jeden raz w tygodniu, z tym iż w miesiącu lipcu i sierpniu każdego roku 3 razy w miesiącu, a także na dodatkowe, w razie zaistnienia takiej potrzeby, wezwanie Burmistrza, nie częściej niż raz na kwartał..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 99460.50 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
JERZY ADAMIEC KANCELARIA RADCY PRAWNEGO, ul. Miodowa 100, 71-497 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
Cena wybranej oferty: 81 600,00
Oferta z najniższą ceną: 81 600,00 oferta z najwyższą ceną: 81 600,00
Waluta: PLN.
BURMISTRZ WOLINA
mgr inż. Eugeniusz Jasiewicz
Załączniki do pobrania
Udzielenie zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogloszneie_o_udzieleniu_zamA_wienia.doc | 2009-06-01 10:35:28 | 29,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Krzysztof Konieczny | 01-06-2009 10:35 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Administrator BIP | 01-06-2009 |
Ostatnia aktualizacja: | Krzysztof Konieczny | 06-07-2009 14:16 |