Obsługa i konserwacja urządzeń mostowych w mieście Wolin
Znak sprawy: BIG/HP. 341- 26/ 2009
Wolin: OBSŁUGA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ MOSTOWYCH W MIEŚCIE WOLIN
W LATACH 2010 -2011
Numer ogłoszenia: 348856 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ MOSTOWYCH W MIEŚCIE WOLIN W LATACH 2010 -2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa i konserwacja urządzeń mostowych w mieście Wolin w latach 2010-2011 UWAGA: W zakres zamówienia wchodzi: 1) Obsługa urządzeń mostowych w godzinach ustalonych w Instrukcji Obsługi Urządzeń Mostowych - Tom I mechaniczny, w pkt. 4.4. pt. Eksploatacja 2) Konserwacja urządzeń, wymiana materiałów eksploatacyjnych zgodnie z instrukcjami obsługi Tom I -mechaniczny i Tom II elektryczny. 3) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w czystości wszelkich elementów konstrukcji. 4) W przypadku awarii wykonawca zobowiązany jest do przekazania informacji o tym Burmistrzowi Wolina i bezzwłocznego jej usunięcia. Wyżej wym. zakres należy uwzględnić w cenie realizacji zamówienia, w tym przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego . 5) Szczegółowy przedmiot zamówienia zawiera dokumentacja - Instrukcja obsługi urządzeń mostowych -Tom I mechaniczny - Instrukcja obsługi urządzeń mostowych - tom II elektryczny.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.23.10-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , - dla udokumentowania przedłożą ; a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ]; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - dla udokumentowania - wykażą wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jednej usługi, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie; 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, - udokumentowanie poprzez oświadczenie 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - dla udokumentowania: a) wykażą osoby, które będą wykonywać zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, z minimum 2 letnią praktyką. w wykonywaniu usługi będącej przedmiotem zamówienia lub odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia; b) przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazał osoby, którymi będzie dysponował ; c) przedłożą zaświadczenia kwalifikacyjne kategorii E (eksploatacja) oraz kategorii D (dozór) w zakresie obsługi, konserwacji, urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV, sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego osób wskazanych do wykonywania zamówienia; 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie -zamówienia, dla udokumentowania : - wykażą posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ; 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.) - oświadczenie.
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -Załącznik Nr 4 do SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; c) wykaz wykonanych / wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jednej usługi, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane/są wykonywane należycie (wg załącznika Nr 5 do SIWZ); d) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie/ uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia oraz doświadczeniem ( minimalne wymagania odnośnie doświadczenia: 2 letnia praktyka w wykonywaniu usługi będącej przedmiotem zamówienia lub odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia., (wg załącznika Nr 6 do SIWZ), e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazał osoby, którymi będzie dysponował (wg Załącznika Nr 7 do SIWZ - jeśli nie dotyczy - wpisać w formularzu - Nie dotyczy), f) zaświadczenia kwalifikacyjne kategorii E (eksploatacja) oraz kategorii D (dozór) w zakresie obsługi, konserwacji, urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV, sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego, osób wskazanych do wykonywania zamówienia, g) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 105.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój nr 12 ( parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
BURMISTRZ WOLINA
mgr inż. Eugeniusz Jasieiwcz
3
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogA_oszenie_o_zamA_wieniu.doc | 2009-10-07 15:22:19 | 41,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ-_obsluga_mostu.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-10-07 15:22:19 | 26KB | 67 razy |
2 | TOM_II_elektryczny-czI.rar Po terminie otwarcia ofert | 2009-10-12 09:36:39 | 3,7MB | 42 razy |
3 | TOM_II_elektryczny-czII.rar Po terminie otwarcia ofert | 2009-10-12 09:36:39 | 4,3MB | 41 razy |
4 | TOM_I_mechaniczny-czI.rar Po terminie otwarcia ofert | 2009-10-12 09:36:39 | 4,5MB | 52 razy |
5 | TOM_I_mechaniczny-czII.rar Po terminie otwarcia ofert | 2009-10-12 09:36:39 | 4,3MB | 42 razy |
6 | TOM_I_mechaniczny-czIII.rar Po terminie otwarcia ofert | 2009-10-12 09:36:39 | 4,3MB | 52 razy |
7 | TOM_I_mechaniczny-czIV.rar Po terminie otwarcia ofert | 2009-10-12 09:36:39 | 3,9MB | 44 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | modyfikacja.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-10-16 09:48:25 | 29KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | Informacja_o__wyborze__najkorzystniejszej_oferty_(3).doc | 2009-11-04 12:33:08 | 25KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | OgA_oszenie_powiA_zane_-udzielenie_zamA_wienia.doc | 2009-11-23 08:22:25 | 35,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Krzysztof Konieczny | 07-10-2009 15:22 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Halina Prachnio | 07-10-2009 |
Ostatnia aktualizacja: | Krzysztof Konieczny | 23-11-2009 08:22 |