Wykonywanie prac planistycznych związanych ze sporządzeniem projektu decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, dla wniosków złożonych w gminie Wolin w 2010 r. I 2011 r.
Nasz znak: BIG/HP. 341-34/09
Wolin: WYKONYWANIE PRAC PLANISTYCZNYCH ZWIĄZANYCH ZE SPORZĄDZENIEM PROJEKTU DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY I ZAGOSPODAROWANIA TERENU, W PRZYPADKU BRAKU MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO, DLA WNIOSKÓW ZŁOŻONYCH W GMINIE WOLIN W 2010 R. I 2011 R.
Numer ogłoszenia: 237083 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE PRAC PLANISTYCZNYCH ZWIĄZANYCH ZE SPORZĄDZENIEM PROJEKTU DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY I ZAGOSPODAROWANIA TERENU, W PRZYPADKU BRAKU MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO, DLA WNIOSKÓW ZŁOŻONYCH W GMINIE WOLIN W 2010 R. I 2011 R..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje : 1) Sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w terminie do 1 miesiąca od przekazania wniosku , w tym: a) dokonanie analizy warunków i zasad zagospodarowania terenu oraz jego zabudowy, wynikających z obowiązujących przepisów, b) dokonanie analizy stanu faktycznego i prawnego terenu, na którym przewiduje się realizację inwestycji , 2) Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy dla pozostałych inwestycji, w terminie do 1 miesiąca od przekazania wniosku, w tym: a) przeprowadzenie analizy, o której mowa w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie sposobu ustalenia wymagań dotyczących zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1588), wraz z wykonaniem dokumentacji fotograficznej. 3) Ustalanie zasad podziału nieruchomości oraz sporządzanie projektu postanowienia opiniującego podział, w terminie do 2 tygodni od przekazania wniosku. 4) Opracowanie w razie konieczności decyzji i postanowień odmownych w wyżej wym. zakresie. 5) W przypadku dodatkowych uwag wskazanych przez Organy uzgadniające projekty decyzji (w trybie art. 106 Kpa) Architekt /Urbanista jest zobowiązany w ostatecznej wersji projektu decyzji uwzględnić te uwagi . Przygotowywanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu może odbywać się w siedzibie Urbanisty /Architekta, po uprzednim przekazaniu materiałów przez Zamawiającego. Każda decyzja winna być opracowana zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, wnioskiem, oraz przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. nr 80, poz. 717 ze zmianami), przepisami szczególnymi dotyczącymi danej sprawy i przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 ze zmianami )..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : 1) posiadana uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ; dla udokumentowania przedłożą : a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie ; - udokumentowanie poprzez oświadczenie 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; - udokumentowanie poprzez oświadczenie 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) wykażą osoby, które będą wykonywać zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, b) przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazane są osoby, którymi będzie dysponował Wykonawca , c) przedłożą uprawnienia do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia osób wykazanych do wykonywania zamówienia , d) przedłożą aktualne zaświadczenie o przynależności do izby samorządu zawodowego urbanistów albo architektów osób wykazanych do wykonywania zamówienia . 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - udokumentowanie poprzez oświadczenie Wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i publicznego podlegają również wykonawcy, co do których zachodzą okoliczności wykluczenia opisane w art. 24 i ust.1 i 2 ustawy P.z.p..
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych [ wg załącznika nr 2 do SIWZ ) , 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], 3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności [wg załącznika Nr 3 do SIWZ], 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (wg załącznika nr 4 do SIWZ) , jeśli nie dotyczy wpisać w formularzu - nie dotyczy, 5) uprawnienia do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia, 6) aktualne zaświadczenie o przynależności do izby samorządu zawodowego urbanistów albo architektów . 7) oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wg. załącznika nr 5 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.bip.wolin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin , pokój 105 (I piętro)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój Nr 12 (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
BURMISTRZ WOLINA
mgr inż. Eugeniusz Jasiewicz
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogA_oszenie__o__zamA_wieniu.doc | 2009-12-10 08:13:32 | 39KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ_-__deczyje_urbanistcyzne__2010__-_7.12_.2009.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-12-10 08:13:32 | 22KB | 460 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | Modyfikacja_SIWZ__,z_dnia_11.12.2009_r..doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-12-15 08:35:38 | 46KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | Informacja_o__wyborze__najkorzystniejszej_oferty.doc | 2010-01-07 14:34:19 | 27KB | |
2 | ZaA_A_cznik_Nr_1_do__informacji_o__wyborze_najkorzystniejszej_oferty.doc | 2010-01-07 14:34:32 | 77KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | OgA_oszenie_o_udzieleniu__zamA_wienia.doc | 2010-01-28 12:03:58 | 37,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Krzysztof Konieczny | 10-12-2009 08:13 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Halina Prachnio | 10-12-2009 |
Ostatnia aktualizacja: | Krzysztof Konieczny | 28-01-2010 12:03 |