Referat Gospodarki Finansowej
Iwona Szambelan
Główna Księgowa
Pokój nr 11
fax 91 326 14 29
tel. kom. 512 186 972
e-mail @gminawolin.pl
Zakres obowiązków:
-
prowadzenie księgowości budżetu Gminy,
-
gospodarka budżetowa Gminy,
-
dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym budżetu Gminy,
-
współdziałanie z Głównymi Księgowymi jednostek organizacyjnych Gminy,
-
prowadzenie sprawozdawczości wykorzystania środków finansowych na podstawie przedkładanych sprawozdań z realizacji sfery pożytku publicznego.
Joanna Banak
Podinspektor
Pokój nr 3
fax 91 326 14 29
e-mail ksiegowosc@gminawolin.pl
Zakres obowiązków:
-
sporządzanie listy płac pracowników Urzędu Miasta,
-
rozliczanie składek ZUS ogólnie dla zakładu pracy i poszczególnych pracowników,
-
roczne rozliczanie pracowników z uzyskanych dochodów z tytułu wynagrodzeń oraz pobieranych zaliczek na podatek dochodowy,
-
sporządzanie zbiorczej deklaracji podatku od towarów i usług oraz terminowych przelewów,
-
sporządzanie deklaracji na zaliczkę miesięczną na podatek dochodowy od łącznej kwoty wpłat dokonanych.
Pokój nr 3
fax 91 326 14 29
e-mail ksiegowosc@gminawolin.pl
Zakres obowiązków:
-
prowadzenie ewidencji majątku Gminy,
-
sporządzanie sprawozdawczości budżetowej i statystycznej,
-
rozliczanie inwentaryzacji,
-
prowadzenie kartotek wyposażenia pracowników,
-
prowadzenie ewidencji księgowej i rozrachunków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
-
wykonywanie innych prac zleconych przez kierownika referatu nie ujętych w zakresie obowiązków.
Beata Zelek
Podinspektor
Pokój nr 14
fax 91 326 14 29
e-mail podatki@gminawolin.pl
Zakres obowiązków:
-
wymiar podatku od nieruchomości:
- kompletowanie danych do ustalenia podatku (wykazy nieruchomości),
- przygotowywanie projektu uchwały Rady Miejskiej w sprawie podatku od nieruchomości na dany rok podatkowy,
- wystawianie decyzji,
- analiza deklaracji od osób prawnych oraz ustalanie podatku w przypadku nieprawidłowo wystawionych decyzji, -
kompletowanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej ustalenia ulg, odroczeń, umorzeń oraz stosowanie poniechanie ustaleń i poborów podatków,
-
obsługa ewidencji podatków oraz jej uaktualnianie,
-
prowadzenie sprawozdawczości,
-
wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym, dotyczących nieruchomości i prowadzenie w tym zakresie rejestru zaświadczeń,
-
prowadzenie rejestru podań,
-
prowadzenie kontroli u podatników podatku od nieruchomości,
-
współpraca ze Starostwem Powiatowym w Kamieniu Pomorskim w zakresie weryfikacji danych zawartych w ewidencji gruntów.
Pokój nr 3
fax 91 326 14 29
e-mail podatki@gminawolin.pl
Zakres obowiązków:
-
wymiar podatku od nieruchomości,
- kompletowanie danych do ustalenia podatku od nieruchomości dla osób fizycznych niebędących rolnikami (w tym wszczynanie postępowań podatkowych, wzywanie do złożenia informacji),
- wystawianie decyzji podatkowych dotyczących osób fizycznych niebędących rolnikami,
- przygotowanie projektu uchwały Rady Miejskiej w sprawie podatku od nieruchomości na dany rok podatkowy, -
obsługa komputerowa i archiwizacja danych dotyczących podatku od nieruchomości,
-
prowadzenie sprawozdawczości,
-
wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym dotyczących nieruchomości i prowadzenie w tym zakresie rejestru zaświadczeń,
-
prowadzenie rejestru podań,
-
prowadzenie kontroli u podatników podatku od nieruchomości,
-
współpraca ze Starostwem Powiatowym w zakresie weryfikacji danych zawartych w ewidencji gruntów,
-
przestrzeganie tajemnicy skarbowej oraz przepisów ustawy o ochronie danych osobowych i informacji niejawnych.
Agnieszka Dajlid
Inspektor
Pokój nr 14
fax 91 326 14 29
e-mail podatki@gminawolin.pl
Zakres obowiązków:
-
księgowanie podatku od nieruchomości,
-
wystawianie upomnień, tytułów wykonawczych,
-
współpraca z Sądem Rejonowym z Wydziałem Ksiąg Wieczystych,
-
współdziałanie z urzędem Skarbowym w zakresie egzekucji,
-
kwartalne rozliczenie Sołtysów z inkasa podatku od nieruchomości i podatku rolnego.
Pokój nr 5
fax 91 326 14 29
e-mail
Zakres obowiązków:
-
wymiar podatku od środków transportowych,
-
księgowanie podatku od środków transportowych, wieczystego użytkowania gruntów, czynszu dzierżawnego, lokali mieszkalnych i użytkowych, opłat za posiadanie psa, rat za wykup lokali, gruntów i przekształcenie wieczystego użytkowania na własność oraz opłat adiacenckich i planistycznych,
-
wystawianie: wezwań do zapłaty, upomnień i tytułów wykonawczych, odnośnie w/w należności na rzecz Gminy,
-
wystawianie postanowień i decyzji dotyczących podatku od środków transportowych,
-
sporządzanie sprawozdań,
-
rozliczanie opłaty miejscowej,
-
przygotowywanie projektów uchwał dotyczących opłaty miejscowej, opłaty targowej, opłaty od posiadania psów oraz podatku od środków transportowych,
-
regulowanie zobowiązań Gminy przez sporządzanie poleceń przelewów
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Paweł Kostka | 11-04-2013 12:08 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 11-04-2013 | |
Ostatnia aktualizacja: | Daniel Nesteruk | 23-10-2024 13:16 |