Referat Gospodarki Nieruchomościami
Referat gospodarki nieruchomościami
Magdalena Kus
Kierownik Referatu
Pokój nr 9
tel. kom. 512 348 852
e-mail nieruchomosci@gminawolin.pl
Zakres obowiązków:
- kierowanie działalnością referatu, planowanie i kontrolowanie pracy referatu,
- inicjowanie projektów uchwał Rady Miejskiej,
- współdziałanie w projektowaniu budżetu Gminy oraz w tworzeniu planów i programów dotyczących działalności Gminy,
- opracowywanie informacji o stanie mienia Gminy,
- prowadzenie spraw z zakresu ochrony zwierząt, łowiectwa i prawa wodnego.
Joanna Linert
Inspektor ds. nieruchomości
Pokój nr 8
tel. kom. 512 348 851
e-mail geodezja@gminawolin.pl
Zakres obowiązków:
- postępowania w zakresie przekształcenia użytkowania wieczystego w prawo własności, w tym wydawanie decyzji administracyjnych,
- przeglądy okresowe świetlic wiejskich i innych obiektów użyteczności publicznej administrowanych przez Urząd Miejski,
- umowy o udostępnienie nieruchomości gminnych osobom fizycznym i prawnym w celu przyłączy do działek,
- sprzedaż lokali mieszkalnych i użytkowych na rzecz najemców,
- sprzedaż gruntów na polepszenie warunków zagospodarowania nieruchomości,
- zamiana nieruchomości,
- sprzedaż gruntów na rzecz użytkowników wieczystych,
- oddawanie gruntów w użytkowanie wieczyste oraz ustalanie opłat z tego tytułu,
- nabywanie nieruchomości na własność Gminy na cele związane z wykonaniem zadań własnych,
- ustalenie uprawnień do najmu lokalu z zasobów gminy,
- konserwacje i eksploatacje bieżące budynków.
Bernadetta Zyguś
Inspektor ds. nieruchomości
Pokój nr 8
tel. kom. 512 348 851
e-mail zygus@gminawolin.pl
Zakres obowiązków:
- sprzedaż nieruchomości , komunalnych oraz oddawania tych nieruchomości w użytkowanie wieczyste w trybie przetargowym,
- dzierżawa i użyczanie nieruchomości gminnych,
- przekazanie sołectwom nieruchomości do użytkowania,
- obrót mieniem komunalnym: wycena nieruchomości, organizacja przetargów, zawieranie umów dzierżawy, prowadzenie rejestrów sprzedaży, dzierżawy, użyczenia nieruchomości,
- wydawanie zaświadczeń i poświadczeń o prowadzeniu gospodarstwa rolnego i jego wielkości.
Marta Wilkowska
Podinspektor
Pokój nr 10
Zakres obowiązków:
- opłaty planistyczne z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w trybie przepisów ustawy o planowaniu przestrzennym,
- opłaty adiacenckie z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z podziałem geodezyjnym nieruchomości w trybie przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- opłaty adiacenckie w związku z budową urządzeń infrastruktury technicznej w trybie przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- zwrot podatku akcyzowego w trybie przepisów ustawy o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej,
- przejmowanie nieruchomości do zasobu mienia komunalnego w trybie przepisów ustawy kanalizacyjnej,
- wprowadzanie zmian w stanie mienia komunalnego w module eMG, weryfikacja mienia komunalnego według stanu na dzień 31 grudnia każdego roku, sporządzenie spisu mienia i ustalenie zgodności ze stanem księgowym
- prowadzenie spraw z zakresu rolnictwa, łowiectwa i prawa wodnego.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Paweł Kostka | 11-04-2013 13:03 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 11-04-2013 | |
Ostatnia aktualizacja: | Daniel Nesteruk | 06-07-2023 11:56 |